וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלום החדש של רעננה: השכונה הוותיקה שעוברת מהפכה של ממש

וואלה! NEWS בשיתוף אבירים יזמות ובנייה, וואלה! NEWS בשיתוף אבירים יזמות ובנייה

9.10.2018 / 8:00

היא סמוכה לפארק, קרובה לצירי תחבורה ולמתחם ההייטק ויש בה מוסדות חינוך טובים. קריית שרת שברעננה עוברת התחדשות עירונית והופכת לפוטנציאל נדל"ני גדול. גיא חליפי, בעלים וסמנכ"ל חברת אבירים יזמות ובנייה ואסף נפוסי, מנכ"ל ומייסד nefussy group מציגים את השינוי

צילום מסך

בקצה הצפוני של רעננה, לא רחוק מהפארק העירוני ובמרחק נסיעה קצר מפארק הייטק נמצאת שכונת קריית שרת. יש בה בית ספר יסודי מעולה, היא קרובה ליציאה מהעיר והמראה שלה הולך להשתנות בעתיד הקרוב.

"קריית שרת היא שכונה ותיקה ברעננה, המתאפיינת בבתים צמודי קרקע ובניינים ישנים. היא עוברת מתיחת פנים של התחדשות עירונית", אומר גיא חליפי, בעלים וסמנכ"ל חברת אבירים יזמות ובנייה. "רוב הבניינים עוברים סוג של התחדשות עירונית, אם זה תמ"א 38 או פינוי בינוי. אוכלוסיות צעירות שנכנסות לשכונה ישנו את פניה ותהיה חזקה יותר". המשמעות של אותה התחדשות עירונית היא הפיכתה של קריית שרת לשכונה לוהטת מבחינה נדל"נית. הפוטנציאל שלה מתחיל להתממש.

"מוסדות החינוך בשכונה הם מהטובים בארץ", מוסיף אסף נפוסי, מנכ"ל ומייסד nefussy group, ומתייחס לפוטנציאל הנדל"ני הגדול של השכונה בזכות המיקום. "דירות ארבעה חדרים נמכרות סביב 1.8 מיליון שקלים, כאשר בשכונת נווה זמר אותה דירת ארבעה חדרים תעלה יותר מ-2.4 מיליון שקלים ומי שקורא את המפה מבין שיש לה פוטנציאל".

לאתר חברת אבירים יזמות ובנייה

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף אבירים יזמות ובנייה, וואלה! NEWS בשיתוף אבירים יזמות ובנייה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully