וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתפלאו, גם יזמים יכולים לתת לכם יחס אישי

יובל גמליאל בשיתוף אבירים יזמות ובנייה, וואלה! NEWS בשיתוף אבירים יזמות ובניה

3.10.2018 / 7:45

בניגוד להנחה המקובלת, את תהליכי תמ"א 38 ופינוי בינוי לא צריכה ללוות דווקא חברה קבלנית גדולה. דווקא חברות בוטיק שעובדות בהיקפים קטנים מבצעות את הפרויקט טוב יותר ועם טאץ' אישי. אבי בודוק, מנכ"ל "אבירים יזמות ובנייה": "דיירים מתקשרים בכל זמן ואני תמיד זמין"

ענף ההתחדשות העירונית בישראל החל את דרכו לפני כעשור עם חברות יזמיות קטנות אשר זיהו לאן נושבת הרוח בתחום הנדל"ן. ברבות השנים המגמה סומנה גם על ידי יזמיות הנדל"ן הגדולות במשק ואלו הקימו בתורן חטיבות ייעודיות לפינוי בינוי ותמ"א 38. על אף היתרון הטמון בגודלן של החברות האלו ובשמן המוכר בכל בית, הרי שבתחום ההתחדשות העירונית, בוודאי בתמ"א 38 חיזוק ועיבוי, נראה כי יש יתרון דווקא לחברות הבוטיק שיכולות להציע לדיירים, דברים שחברות הענק לוקות בהם בחסר.

הדמיה אבירים. אתר רשמי
שירותיות, ביצוע ואיכות עבודה טובה יותר. הדמיה של פרויקט גאולה 14 ברעננה/אתר רשמי

"מדי שנה יש לנו 2-3 פרויקטים בלבד שבכל אחד מהם נבנות בין 10 ל-60 דירות, זאת לעומת פרויקטים עצומים עם מאות דירות של חברות היזמות הגדולות", מספר אבי בודוק, מנכ"ל חברת אבירים יזמות ובניה הבונה פרויקטים באזור ת"א והשרון. לדבריו, "על רקע ההיקפים האלו, האיכות והמקצוענות ללא רבב שלנו, אנו מגדירים את עצמנו כחברת בוטיק כאשר הדבר מתבטא בראש ובראשונה ביחס אישי וחם לכל הדיירים בפרויקטים"

איך זה בא לידי ביטוי?

"דוגמא טובה לכך היא דיירים שמתקשרים אליי בשעות הערב עם שאלות או בעיות לפתרון ואני זמין אליהם כל העת. אתה לא תראה מנכ"ל של קבוצת נדל"ן גדולה מדבר עם דיירים בשעות הלילה. יתירה מכך, בכל בעיה שדייר נתקל בה במהלך העבודות, אנו תמיד מגיעים למקום במהירות על מנת לתקן את הדברים ולהשביע את רצונו גם כשמדובר בדברים שלא קשורים אלינו. מעבר לזמינות ולשירותיות המלאה שלנו, ה"בוטיקיות" שלנו מתבטאת גם באיכות העבודה, בחומרי הבנייה האיכותיים ביותר, ברמת הגימור הגבוהה ובזמן הבנייה הקצר - בהתייחס לכך יש בניינים שסיימנו את בנייתם בזמן שיא של שנה אחת בלבד."

אחד המאפיינים הבולטים של פרוייקטי ההתחדשות העירונית היא האוכלוסייה המבוגרת המתגוררת בהם שכן מדובר על בניינים ישנים שנבנו לפני 1980 ולעיתים גם עשרים ושלושים שנה לפני כן. בהקשר לכך בודוק מציין כי "אבירים" מעניקה את מלוא תשומת הלב לבני הגיל השלישי בפרויקטים שלה במה שנראה לעיתים כשילוב בין יזמות לפסיכולוגיה. "לאחרונה מקודמת בכנסת הצעת חוק לפיה יזמי התחדשות עירונית יחויבו לדאוג לדיור חלופי לדיירים קשישים בפרויקטים של תמ"א 38 חיזוק ועיבוי", הוא אומר. "אנחנו עוד לפני החוק התחייבנו לדאוג במיוחד לדיירים הקשישים ולהעניק להם יחס אישי וחם. זה התבטא למשל בבניית ידית אחיזה למדרגות או בעובד שלנו שמביא את דוגמאות הריצוף השונות לבתיהם של הקשישים כדי שלא יצטרכו לטרטר את עצמם בנסיעה לאולמות התצוגה."

בודוק מסביר כי היחס החם והאישי לדיירים לא נגמר רק בקרב הקשישים אלא באסטרטגיה כללית של החברה לעשות הכול למען נוחותם של הדיירים כשאחת הדוגמאות הטובות לכך היא הפרדת פתחי הכניסה והיציאה לבניין על מנת שהדיירים לא יצטרכו להיתקל כל היום בעבודות ויחושו שהם גרים בתוך אתר בנייה. "מדובר על דבר די מורכב לביצוע שלא כל חברה יודעת לעשות", הוא מסביר, "בסופו של יום, יש בתחום הזה חברות גדולות שאין להן את היחס האישי לדיירים ולעומתן פועלות בשוק חברות קטנות מאוד שאין להם את הידע איך לבצע את האלמנטים האלו. באבירים אנחנו מצליחים לשלב בין השניים והדיירים רק מרוויחים מכך."

"אנחנו מגדירים את עצמנו כחברת בוטיק לא במשמעות של חברה קטנה אלא במשמעות של חברה שמתמקדת במספר פרויקטים מצומצם מבחירה ובונה אותם בצורה האיכותיות ביותר הקיימת בשוק", הוא מסכם.

לאתר חברת אבירים יזמות ובניה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יובל גמליאל בשיתוף אבירים יזמות ובנייה, וואלה! NEWS בשיתוף אבירים יזמות ובניה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully