וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מהלך חברתי אמיתי": מדד הנדל"ן החשוב שחובה להכיר

וואלה! NEWS בשיתוף המדד להתחדשות עירונית, וואלה! NEWS בשיתוף המדד להתחדשות עירונית

7.3.2018 / 8:06

"המדד להתחדשות עירונית" מספק מידע מפורט בקשר לפרויקטים השונים בעיר שלכם, החברות שמבצעות אותם ומשקלל את העשייה של כל יזם באופן מקצועי ומהימן. מי המרוויח? אתם. איך? מומחי הנדל"ן מיכאל אסף, עינת גנון ויעקב אטרקצי מסבירים

צילום: אלי חזן

התחדשות עירונית אינה רק ביצוע תמ"א 38 או פינוי-בינוי, אלא היא שינוי פני העיר מכל הבחינות. בניין ששופץ מהיסוד או נבנה מחדש משנה את סביבתו ומשפיע על חיי דייריו. בנוסף לעובדה שהתחדשות עירונית דואגת שהבניין החדש יעמוד בתקן רעידות אדמה ומעניקה לדיירים איכות חיים גבוהה יותר, היא משפיעה גם על מרקם האוכלוסייה באזור, פותרת מצוקות דיור באזורים מסוימים ומשדרגת את הסביבה כולה מבחינת תשתיות ונראות.

רשות מקומית שדוחפת קדימה את נושא ההתחדשות העירונית למעשה פועלת לשיפור חיי התושבים. נושא זה הוא אולי הקטר המוביל את כל ענף הנדל"ן בישראל, וכשהדירה היא העסקה הגדולה והחשובה שמרביתנו עושים במעלך החיים, הרי שיש לנושא ההתחדשות העירונית השפעה רבה על חיינו.

בשל כך חברת סקאלה ואתר מדלן פיתחו מערכת ייחודית שממפה את העשייה בתחום, תוך יצירת מוקד ידע בלעדי על תמ"א 38 ופינוי-בינוי, המבוסס על אסמכתאות רשמיות ועל בדיקות שטח. "המדד להתחדשות עירונית" הושק בכנס מיוחד, ומדד זה משקלל את העשייה של כל יזם באופן מקצועי ומהימן, ומסייע לדיירים לקבל החלטה מושכלת ומבוססת נתונים.

"המדד מאפשר לדיירים לבדוק מי היזמים המובילים בעיר שלהם, כמה פרויקטים יש לכל חברה ואיזה פרויקטים ביצעה, וזה נותן להם שיקוף להחלטה", אומר מיכאל אסף, מנכ"ל משותף בחברת סקאלה.

"התחדשות עירונית צריכה להיות שליש מהתחלות הבנייה בשנת 2040, זה העתיד של מדינת ישראל", אומרת עינת גנון, מנהלת אגף התחדשות עירונית במשרד הבינוי והשיכון.

"הדרך היחידה לייצר עתודות קרקע משמעותיות באזורי הביקוש זה דרך התחדשות עירונית", מוסיף יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של חברת אאורה ישראל, "בהתחדשות עירונית בונים חוויית מגורים שלמה עם מבנים חדשים ותשתיות חדשות. זה מהלך חברתי אמיתי".

לאתר המדד להתחדשות עירונית

וואלה! NEWS בשיתוף המדד להתחדשות עירונית, וואלה! NEWS בשיתוף המדד להתחדשות עירונית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully