וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רח' פייבל 5 - פרויקט מיוחד בנוף ההתחדשות העירונית בת"א יוצא לדרך

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

19.8.2020 / 8:45

כדי לשמור על אופיה האדריכלי ואיכות החיים של תושביה, חולקה תל אביב לרבעים. ברובע 4, ממש בלב העיר ללא הפסקה, עתיד להיות מוקם בניין ייחודי, במסגרת שיתוף פעולה בין שתי ענקיות נדל"ן. זו ההזדמנות שלכם למשהו חדש ושונה בתל אביב

ענף ההתחדשות העירונית אינו זר לעיר תל אביב, האחראית לאזורי הביקוש הנחשקים ביותר בישראל. פרויקטים מתחום ההתחדשות העירונית הם כיום כמעט הדרך היחידה לייצור דירות חדשות לרכישה בעיר - הריסה של בניין ישן ובניית בניין חדש תחתיו ברמת גימור גבוהה, מפרט איכותי ומיקום שכבר כמעט לא מוצאים.

על מנת לקדם ולפשט את תהליכי ההתחדשות העירונית בתל אביב ובעיקר במרכזה, תוך שמירה על האופי האדריכלי של העיר ועל איכות החיים של תושביה, הוגדרה תכנית המחלקת את העיר לרבעים ומכתיבה את אופיו של כל אחד מהם.

תנאים ייחודיים ביחס לאזור

פרויקט פייבל 5 נמצא בלב רובע 4, התחום בין רחוב אבן גבירול ממערב לנתיבי איילון ממזרח, ובין נחל הירקון מצפון לשדרות שאול המלך מדרום. הדירות בפרויקט מרווחות במיוחד וגודלן אף עולה על המקובל באזור זה.

הפרויקט, נמצא בשלבים האחרונים של קבלת היתר הבנייה, כולל הריסה של בניין בן 4 קומות ו-13 יח' ובניית בניין חדש במקומו, בן 7.5 קומות ו-23 דירות חדשות. במסגרת הפרויקט, מוצעות לרוכשים ולבעלי הדירות, דירות הנבנות תחת קריטריונים ייחודיים, הן בהשוואה לפרויקטים אחרים בתחום ההתחדשות העירונית והן בהשוואה לנהוג באזור.

ראשית, מדובר בדירות גדולות ומרווחות במיוחד, כאמור, רובן בגודל של כ- 120 מ"ר ומאפשרות פריסה של ארבעה חדרים. מלבד היותה גדולה ומרווחת, נהנית כל דירה גם משני כיווני אוויר ומרפסת גדולה עם נוף פתוח לרחוב זלוציסקי השקט.

בנוסף, כולל הפרויקט מספר דירות פרימיום המתהדרות בשתי מרפסות, חזיתית ועורפית. במרבית הפרויקטים של תמ"א באזורים האלו, הן דבר נדיר במיוחד, אשר התאפשר בזכות תכנון מיטבי ואופטימלי.

הבניין, אשר נהנה מפארק ירוק הנמצא ממש בפתחו, כולל גם חניון בקומת המרתף, ללא מכפילי חנייה. העובדה שלכל דירה חניה רגילה ללא שימוש במכפילים הינה הטבה מיוחדת בפרויקט זה, לעומת פרויקטים אחרים בעיר בהם הצפיפות התל אביבית מחייבת שימוש במכפילי חניה.

בנוסף, בעלי הדירות הקיימות בבניין ייהנו מתוספת שטח משמעותית שתכלול מרפסת שמש בשטח של כ- 12 מ"ר, תוספת שטח של כ- 25 מ"ר לדירה הקיימת וחניה.

"הפרויקט מיועד למשפחות ומשפרי דיור, ובכלל, אנשים שרוצים לחיות את העיר מבלי להתפשר על איכות החיים", אומרת אלינור ינושבסקי, מנהלת תחום ההתחדשות העירונית בחברת ינושבסקי, היזמית והמבצעת של הפרויקט, "התכנון נעשה מתוך מחשבה על דירות למגורים אשר כוללות מפרט איכותי ויוקרתי בהתאם לאזור".

מלבד מגוון יתרונות אלו, מחזיק הפרויקט ביתרון משמעותי נוסף - המיקום האידיאלי: רחוב פייבל הוא רחוב קטן, שקט וירוק, מוקף בפארקים ובגינות, אך עם זאת קרוב לתחנת הרכבת, לדרך נמיר וליציאה לנתיבי איילון, ונמצא במרחק הליכה מהמוקדים המרכזיים והמעניינים ביותר של העיר - כיכר המדינה, מתחם הקאמרי ובית האופרה הישראלית, כיכר רבין וגן העיר, ביה"ח איכילוב ועוד.

פייבל 5. יח"צ,
פרויקט פייבל 5/יח"צ

שיתוף פעולה בין שתי ענקיות נדל"ן

בתקופה בה אנו נמצאים, כשמגפת הקורונה מסרבת לעזוב ומשרה אי ודאות על המשק כולו וגם על ענף הנדל"ן, שיתוף הפעולה בין שתי החברות העומדות מאחורי הפרויקט הוא הבטחה ממשית לאיתנות הפרויקט ולביצועו על הצד הטוב ביותר.

חברת ינושבסקי, היזמית והמבצעת של הפרויקט, הוקמה בשנת 1946 ופועלת כבר עשרות שנים בתחום הביצוע ההנדסי, היזמות והפיתוח. החברה מתמחה בביצוע מגה פרויקטים מורכבים, בהם בנייה של תחנות כוח, בתי חולים, שכונות מגורים ופרויקטים מסווגים לגופים ממשלתיים וביטחוניים עבור מדינת ישראל. בנוסף, נחשבת החברה לאחת המובילות בארץ בתחום ההתחדשות העירונית ומהראשונות לאמץ בנייה בתו תקן ירוק, עם התמחות ספציפית באזורי הביקוש של ת"א.

בספטמבר צפויה החברה להתחיל את ביצועו של פרויקט נוסף, ברחוב ויצמן. "אנחנו מתמחים באזור הזה של העיר, ובמיוחד ברובע 4", מספרת ינושבסקי, "יש לנו המון ניסיון מבחינה תכנונית, ביצועית, התנהלות מול הרשויות, מחירי מכירה, עלויות ביצוע - כל השיקולים שמבטיחים התנהלות מוצלחת של פרויקט".

לחברת ינושבסקי מצטרפת בפרויקט זה חברת אוליצקי תשתיות בע"מ, אחת מחברות התשתיות וההנדסה האזרחית הגדולות בישראל, אשר מאז הקמתה, בשנת 1973, הוציאה לפועל עשרות פרויקטים בתחום תשתיות התחבורה, ההנדסה הימית והתת-ימית, המחצבות, הקמת תשתיות למגורים ולתעשייה ועוד.

מלבד ניסיונן העשיר, יכולותיהן המוכחות ואיתנותן הפיננסית, מחזיקות שתי החברות בתכונה משותפת נוספת - כל אחת מהן הוקמה על ידי ראש המשפחה ומובלת כיום על ידי דור ההמשך. כחברות משפחתיות, שמות שתי החברות את ערכי המשפחה ואת שביעות רצון הלקוח כנר לרגליהן, הן מבחינת רמת וטיב השירות והן מבחינת סטנדרט הביצוע הגבוה והחתירה הבלתי פוסקת לאיכות ולחדשנות.

חברה יזמית שהיא גם המבצעת

ההתמחות של חברת ינושבסקי בתחום היזמות ובתחום הביצוע כאחד, והיותה היזמית והמבצעת של פרויקט פייבל 5, היא תוספת משמעותית לרשימת היתרונות הארוכה גם כך של הפרויקט.

כחברה יזמית שהיא גם המבצעת, מהווה חברת ינושבסקי בסיס איתן למימוש הפרויקט ומאפשרת יצירת רצף ביצועי יציב החל משלבי התכנון הראשוניים ועד למסירת המפתחות, הן מבחינת ההתנהלות המקצועית עצמה והן בקשר מול הבעלי הדירות.

"התפר בין היזם לקבלן עשוי להיות מאוד בעייתי", אומרת ינושבסקי, "הרבה הבטחות שניתנות בהתחלה לא מתממשות בסוף, לוחות הזמנים לא מתקיימים ומלכתחילה ליזמים קשה מאוד למצוא קבלני ביצוע איכותיים במחיר משתלם, במיוחד בתקופה הנוכחית".

בזכות היותה היזמית והמבצעת של הפרויקט, נמנעת חברת ינושבסקי מבעיות אלו ואחרות, מצליחה לקיים את הבטחותיה ולהגשים את החזון התכנוני למציאות בשטח, תוך עמידה בלוחות הזמנים ובתקני האיכות המחמירים ביותר ומתן מענה אישי ורציף ללקוח מתחילת התהליך ועד סופו.

לאתר של חברת אוליצקי

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

לאתר החברה

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully