וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט המוביל את המהפך הגדול בשכונה הוותיקה בירושלים

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

14.7.2020 / 12:09

שכונת קריית יובל, מהוותיקות בירושלים, משנה פניה וצפויה להפוך בשנים הקרובות לאחת המבוקשות בבירה. פרויקט "שדרות היובל" מוביל את הליך ההתחדשות העירונית בשכונה עם מגדלי מגורים חדשים, שדרת מסחר ובילויים תוססת, מבני ציבור ופיתוח המרחב הציבורי והכל ליד הבית

מרכז הנדל"ן

שכונת קריית יובל, אחת השכונות הוותיקות והאהובות בירושלים מתחדשת ובגדול. עבור כל ירושלמי, קריית יובל הייתה ונשארה שכונה עם טעם של פעם. מקום המשלב מאפיינים ירושלמיים אותנטיים לצד זיכרונות ונוסטלגיה מירושלים של הימים ההם. כך לדוגמא, שיכוני הרכבת הישנים משנות ה-50 וה-60 המאפיינים את מרבית רחובותיה, בתים דו-קומתיים עם טיח ישן, גן המפלצת המהווה את אחד מסמליה המפורסמים של העיר ומרכז מסחרי ישן ששימש כלב הפועם של השכונה במשך מספר עשורים.

בשנים הקרובות תעבור שכונת קריית יובל מהפכה של ממש. מיקומה המרכזי של השכונה, תנופת הבנייה המחודשת של פרויקטי מגורים המתוכננים לקום בה ותנופת הפיתוח התחבורתי בדרום מערב העיר והסמיכות הרבה לציר הרכבת הקלה, הפכו את קריית יובל ליעד אסטרטגי ומבוקש במיוחד.

המהפך הגדול בקריית יובל מתחיל עם פרויקט 'שדרות היובל'. 'שדרות היובל', אותו מובילות החברות קדמת היובל וקרסו נדל"ן, מהווה את חלון הראווה והסמן המרכזי לשינוי המשמעותי שתעבור השכונה בשנים הקרובות. הפרויקט כולל מגדלי מגורים חדשים על רחוב טהון, הציר הראשי של קריית יובל, שדרת מסחר, פנאי ובילויים לכל אורכו, סינימטק, מבני ציבור וחידוש המרחב הציבורי.

יוסי אטון מנכ"ל קדמת היובל המובילה בשיתוף קרסו נדל"ן את פרויקט שדרות היובל: "פרויקט "שדרות היובל" מהווה אבן דרך משמעותית בהליך ההתחדשות בשכונת קריית היובל. התכנון שלנו מהרגע הראשון היה תכנון כולל לכל רחוב טהון, עם בניינים איכותיים מוקפדים למגורים ובנוסף שדרה שוקקת חיים. הפרויקטים העתידים לקום בקרית יובל, ימשכו לשכונה הרבה משפחות צעירות ומשפחות חדשות. החזון שלנו הוא שקרית יובל תהיה עצמאית ותיתן מענה לכלל צרכי התושבים בתוך השכונה עצמה ותאפשר קניות, עבודה ובילויים במרחב נגיעה מהבית".

אדריכל הפרויקט קרלוס פרוס, מחברת פרוס אדריכלים: "עירוניות מדברת על ריבוי שימושים והכוונה בפרויקט שדרות היובל הוא שהשימושים יהיו מעורבים גם לקנות וגם לצאת ולבלות קרוב לבית". פרוס הוסיף " אנשים יידעו להעריך את ההתייחסות שאנחנו משקיעים, מבחינת התכנון והיזמות".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, סיכם: "ירושלים הולכת להפוך להיות הבירה של ההתחדשות העירונית. המטרה היא בסופו של דבר שכלל האוכלוסיות יוכלו לחיות בהתחדשות עירונית, בבניינים חדשים וברמה גבוהה".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

קישור לדף נחיתה של הפרויקט

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully