וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן להכיר את "בבלי של רמת גן"

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

15.6.2020 / 12:27

שכונת "הראשונים" צמודה לתל אביב ומציעה איכות חיים בלב המטרופולין

בניינים רוטשטיין טשי מרכז הנדל"ן. יח"צ,
בניינים רוטשטיין טשי מרכז הנדל"ן/יח"צ

אולי לא שמעתם עליה עדיין, משום שהיתה "מתחת לרדאר", אך שכונת הראשונים ברמת גן נמצאת במיקום מושלם ומאופיינת בקהילתיות, חינוך מצוין ואיכות חיים - בקו ראשון לתל אביב. מה הופך אותה להזדמנות נדל"נית עבור משפחות צעירות מתל אביב והאזור? ומהו פרויקט הבוטיק שמציע איכות בנייה ללא פשרות, במיקום הכי אטרקטיבי בשכונה המבוקשת?

ממש בצמוד לתל אביב, במיקום אסטרטגי בלב המטרופולין, נחבאת שכונה פסטורלית שהופכת לשם מוכר בקרב משפחות המחפשות איכות חיים במרכז. בין תל אביב השוקקת לשכונה האיכותית ביותר בגבעתיים, נמצאת הבועה של "שכונת הראשונים".

"מבחינת איכות חיים, קהילתיות ונגישות, מדובר בבבלי של רמת גן", אומרת דנה בן ארי אביב, מייסדת ומנכ"לית חברת שיווק הנדל"ן רד בוטיק, המשווק הבלעדי את הפרויקט עבור קבוצת רוטשטיין. "היא צמודה למרכז העניינים, אבל מציעה שקט ואוכלוסייה איכותית, ומעניקה לייפסטייל גבוה ברמת מחירים נמוכה משמעותית מבבלי. כל מי ששואף לחיות בסביבת תל אביב, חייב להכיר את השכונה". מה מאפיין את השכונה המבוקשת? והיכן ניתן למצוא הזדמנויות אחרונות למגורים בפרויקט בוטיק בשכונה?

קהילה, חינוך ושלווה

שכונת הראשונים מונה כ-6,000 תושבים, ומאופיינת בקהילה מגובשת ואיכותית, של משפחות ותושבים שאכפת להם מסביבת המגורים שלהם. אוכלוסיית השכונה מורכבת מבעלי מקצועות חופשיים, רופאים ואנשי היי-טק שעובדים באזור. בית הספר "המתמיד" (כיתות א'-ח') הממוקם בשכונה, נחשב למוביל מבחינת רמת ההישגים ושביעות הרצון של תלמידיו, וגני הילדים בשכונה נחשבים איכותיים ומטופחים. השירותים הקהילתיים הקרובים והרחובות השקטים מאפשרים לילדי השכונה לגדול ברוגע בשכונה ירוקה בלב גוש דן.

בדומה לבבלי, השכונה מצליחה לשלב בין אופי כפרי וביתי, לבין קרבה מפתיעה למרכז העניינים.
כפי שבבלי הפכה במהלך הזמן ליעד אטרקטיבי עבור משפחות צעירות, כך גם שכונת הראשונים הופכת בשנים האחרונות למוקד משיכה אדיר עבור משפחות מכל האזור, המחפשות איכות חיים במחירים שעדיין לא נסקו למחירים של תל אביב. אבל בדרך לשם.

פנטהאוז מרכז הנדל"ן. יח"צ,
פנטהאוז מרכז הנדל"ן/יח"צ

נגישות וקרבה למרכז העניינים

השכונה יושבת על פריים לוקיישן מכל הכיוונים: מצד אחד קו ראשון לתל אביב- 6 דקות מעזריאלי, 7 דקות מהקאמרי, מה שמאפשר לתושבים ליהנות מהחוויה התל אביבית, לספוג תרבות ולצאת לבלות בקלות. מי שפונה לכיוון ההפוך, יכול להגיע בקלות לקניין גבעתיים, קניון איילון וסביבתו בנוחות.

מצדה המזרחי נמצאת שכונת בורוכוב, "הקצפת של גבעתיים". רחוב כצנלסון נמצא במרחק קצר מהשכונה, ומציע בתי קפה, פאבים ומגוון חנויות. בית הספר תלמה ילין צמוד לשכונה מדרום, ומשרה אווירה אמנותית ויצירתית על כל האזור.

בנוסף לכל, מדובר בבועה שקטה ופסטורלית של רמת גן, הנחשבת רשות מקומית חזקה, עם חינוך איכותי ודאגה לתושבים.

מבחינת נגישות, השכונה נמצאת במרחק קצר מתחנת רכבת מרכז, קווי אוטובוס מרכזיים ותחנת הרכבת הקלה העתידית, הקו האדום, היא קרובה ליציאה לכבישים הראשיים ונגישה מאוד לאזורי התעסוקה של תל אביב והאזור. מצפונה שוכן אזור הבורסה של רמת גן, המציע אפשרויות תעסוקה וצפוי לעבור שדרוג משמעותי בשנים הקרובות עם פרויקטים של מלונאות, תרבות ומופעים.
האזור כולו צפוי לעבור בשנים הקרובות שדרוג של תשתיות לרוכבי אופניים, תחבורה ציבורית ופתרונות נוספים לשיפור התשתיות הקיימות.

פרויקט הבוטיק של שכונת "הראשונים" - רוטשטיין FIRST

שכונת ראשונים עוברת תנופה של התחדשות עירונית ונדל"ן, אשר מכניסה אוכלוסייה איכותית ורעננה אל השכונה. מבין הפרויקטים הקיימים בשכונה, בולט "רוטשטיין FIRST", הנמצא במיקום אסטרטגי בקצה הדרום-מערבי של השכונה - ממש בקו הראשון לתל אביב.

רוטשטיין מביאה לשכונה תו תקן של איכות של בנייה ללא פשרות וסטנדרט גבוה של תכנון. הדירות בפרויקט "רוטשטיין FIRST" מתכוננות בחוכמה, ומציעות פונקציונליות המפיקה את המיטב מכל מטר רבוע.

מבחינת גימור, מדובר על פרויקט המשתווה לפרויקטי היוקרה המובילים באזור, תוך שמירה על אופי של פרויקט בוטיק יוקרתי, המשתלב עם האופי האינטימי של השכונה כולה.

"'שכונת 'הראשונים' היא אכן הבבלי של רמת גן עבור משפחות, עם אותה איכות חיים", אומרת אורטל ליבר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת רוטשטיין. "ידוע שבעידן של ימינו, המפתח לאיכות חיים במרכז היא גם הקרבה לאמצעי תחבורה נוחים ומהירים, ולכן הקרבה לרכבת ולרכבת הקלה הם אחד היתרונות המהותיים של הפרויקט והשכונה כולה", אומרת ליבר. "משפחות המחפשות עתיד בשכונה רוכשות דירות ב'רוטשטיין FIRST' בעקבות השקט הנפשי, הביטחון והגב החזק שמעניקה קבוצת רוטשטיין, לצד איכות הבנייה ותכנון החכם של הדירות. הלקוחות שלנו יודעים שיקבלו שירות לקוחות מסור, עמידה מלאה בהבטחות, הקפדה על לוחות זמנים ואיכות ביצוע ללא פשרות".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

לובי מרכז הנדל"ן. יח"צ,
לובי מרכז הנדל"ן/יח"צ
בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully