וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק פרוייקט אאורה רמת חן: "הטוב של רמת גן והנוף של תל אביב"

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

19.3.2020 / 8:02

בערב מרגש הושק פרויקט אאורה רמת חן. הפרוייקט שיכלול 3 מגדלים בני 30 קומות ושטחי ציבור רבים צפוי להיות מאוכלס בעוד 4 שנים. "אנחנו רוצים עיר שלמה מתחדשת במסגרת פינוי בינוי - לא רק מגורים. גם תעסוקה, גם מסחר, גם גני ילדים"

מרכז הנדל"ן

חברת אאורה ישראל השיקה באירוע מיוחד את פרוייקט אאורה רמת חן שייבנה בשטח השיפוט של רמת גן על הגבול בין רמת גן ותל אביב. הפרוייקט יכלול 3 מגדלים בני 30 קומות שיכילו 522 דירות. בנוסף מכיל הפרויקט חללים סגורים ובהם ג'ימבורי וחדר כושר, מבני ציבור שונים ושטחים ציבוריים.

יעקב אטרקצ'י, מייסד ומנכ"ל אאורה ישראל, היה נרגש עם פתיחת האירוע. "זו שכונה שאנחנו מתחילים להקים אותה עכשיו והיא תהיה מאוכלסת בעוד 4 שנים. הפרויקט יאפשר להנות מכל הטוב של רמת גן יחד עם קרבה ונוף לתל אביב. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית שעשינו ביחד עם הדיירים הוותיקים, עכשיו באים דיירים חדשים ותהייה אינטגרציה פנטסטית ביניהם". אטרקצ'י הדגיש גם את שיתוף הפעולה ההדוק בין החברה לעיריית רמת גן ושיבח את הירתמותה של העירייה לקידום הפרויקט.

יוני גרוסווסר שותף בכיר ב"ישר אדריכלים" אמר כי הפרויקט ממקסם את הנוף של העיר תל אביב ואת הפארקים הסובבים את המתחם. "מדובר בחיים של העידן החדש, שהכל זמין וקרוב ואתה נהנה ממרחב של אוויר ונוף בניגוד לבנייה בעבר". עוד פירט גרוסווסר על חשיבות השטחים הציבוריים בפרויקט. "המגדלים מתוכננים עם חלק קטן, חלק נמוך יותר בכל הבניינים הנקרא חלק מרקמי. בצמוד יש שטחי ציבור איכותיים לילדים לשחק בהם", הסביר.

עו"ד רועי ברזילי, סגן ראש עיריית רמת גן, הבהיר כי מדובר בפרויקט פינוי בינוי כולל. "התחלנו להיפרד מחבלי התמ"א 38. הכיוון שלנו אחר ומדבר על התחדשות עירונית רחבה. אנחנו רוצים עיר שלמה מתחדשת במסגרת פינוי בינוי - לא רק מגורים. גם תעסוקה, גם מסחר, גם גני ילדים - וזה המצב של אאורה".


לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

לאתר החברה

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully