וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשות עירונית בפתח תקווה: הזדמנות לדירה איכותית בשכונה מבוקשת

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

1.3.2020 / 8:40

פתח תקווה צומחת ולאחר שמרכז העיר מיצה את הפוטנציאל שלו להתחדשות עירונית, הפרויקטים צפויים לעבור לשכונות, ולהתמקד בפינוי-בינוי. על פי המומחים, בעזרת תכנון רחב ותלוי שכונה, ניתן להמשיך את תנופת ההתחדשות בעיר ולתת מענה לדור הצעיר שרוצה להישאר באזור

התחדשות עירונית של חברת  'יסודות ב.ל.ב בע"מ'. יח"צ,
ההתחדשות העירונית מעניקה לפתח תקוה אפשרויות נדל"ן חדשות/יח"צ

על רקע הביקוש הגדול לדירות בישראל, הערים הגדולות באזור המרכז מחפשות אחר דרכים להגדלת ההיצע עבור תושבי העיר שרוצים להישאר בהן, תוך שמירה על איכות חיים ועל שירותים קהילתיים. אחד הפתרונות שיושמו בישראל בעשור האחרון להגדלת כמות יחידות הדיור במרכזי הערים, הוא התחדשות עירונית על כל סוגיה.

בדומה לערים אחרות במרכז הארץ, מגמת ההתחדשות העירונית סחפה גם את פתח תקווה, בה חוזקו בניינים רבים באזורי הביקוש בשנים האחרונות. כעת, אומרים המומחים, הפוטנציאל להתחדשות עירונית במרכז העיר כבר מוצה. התוצאה היא צמיחה של פרויקטים בשכונות הוותיקות מסביב למרכז, כגון שכונת עין גנים, הממוקמת במזרח העיר ומאופיינת בתור שכונת מגורים ותיקה ושקטה, אך קרובה למרכז העיר.

מגמה צפויה נוספת, על פי ההערכות, היא התמקדות בפרויקטים של פינוי-בינוי או תמ"א 38 הריסה ובנייה, בעקבות העובדה כי מרבית הפרויקטים של חיזוק ותוספת בפתח תקווה שהיו כלכליים כבר מיצו את עצמם ויצאו לדרך.

גם העירייה תומכת בהתחדשות עירונית בעיר

חלק לא מבוטל מההצלחה של פרויקטי ההתחדשות העירונית בפתח תקווה, שהחלו במרכז העיר בבניינים בודדים ועוברים כעת לשכונות, נובע מהיחס החיובי של העירייה לתחום ההתחדשות העירונית.
לעומת עיריות אחרות באזור גוש דן והמרכז, שנודעו בהתנגדות שלהן להתחדשות עירונית, עיריית פתח תקווה נחשבת בתור גורם מעודד, ולאחרונה אף הקימה את "כרמים - המנהלת להתחדשות עירונית" על מנת לרכז ולקדם את הנושא.

לדברי המומחים, המפתח להצלחה הוא תכנון נכון ורחב, עם הסתכלות נפרדת על כל שכונה, חלוקה לאזורים בהם ניתן לחדש, הענקת זכויות עודפות באותם אזורים על מנת ליצור כדאיות כלכלית, ואז הריסה ובנייה מחדש. "בעזרת עבודה משותפת של היזמים והעירייה, ניתן להוביל מהלכים כאלו, אשר יועילו לכל הצדדים במשוואה", אומר אילן כדורי, בעלים של 'יסודות ב.ל.ב בע"מ', חברה לייזום וביצוע פרויקטי התחדשות עירונית בפתח תקווה.

התחדשות עירונית בפתח תקווה - פוטנציאל לדירה איכותית בשכונה הנכונה

כאשר שכונות מתחילות לעבור תנופה של התחדשות עירונית, כפי שקורה כעת בפתח תקווה, לקוחות המחפשים דירות חדשות בשכונה מנסים למצוא את התמורה הטובה ביותר מהפרויקטים המוצעים למכירה. פרויקט איכותי ומוקפד של התחדשות עירונית, בשכונה המתאימה לכם, מציע יתרונות רבים: מצד אחד, מיקום מעולה בלב שכונת מגורים שנוח לכם לגור בה, מצד שני, בניין שעבר שיפוץ בסטנדרט הגבוה ביותר, שמרגיש כמו דירה חדשה לכל דבר, ומצד שלישי, מחיר נמוך יחסית לפרויקט חדש, כאשר הפער יכול להגיע לעשרות ואף מאות אלפי שקלים. לכן, על מנת להוציא לפועל את הרצונות ולהגשים את חלום הדירה המושלמת עבורכם, חשוב לבחור את קבלן ההתחדשות העירונית הנכון. בחירה בחברה מנוסה, שאכלסה מספר פרויקטים, במקום לקחת סיכון עם קבלן חדש שרק מתחיל את דרכו בתחום, תועיל לסיכויי ההצלחה של הפרויקט ולהשלמתו באיכות המובטחת.

"אפשר לבקש לראות פרויקטים שהושלמו, להתרשם מאיכות הבנייה והביצוע. חברות שגאות בהצלחות שלהם, לא יחששו לקחת אתכם לסיור בפרויקטים שלהן ולהכיר לכם לקוחות מרוצים", אומר כדורי.
"עבורנו, הסימן הטוב ביותר להצלחה הוא לקוחות חוזרים, אנשים שמביאים קרובי משפחה נוספים, ולקוחות ששמחים לפתוח את הדלת ולספר על החוויה החיובית ועל בנייה ברמה גבוהה. יש לנו חיבור לפתח תקווה, אנחנו תושבי העיר, ואנחנו גאים לחדש את השכונות בהן גדלנו", מסכם כדורי.

לאתר חברת יסודות ב.ל.ב

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן
לאתר מרכז הנדל"ן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully