וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כולם רוצים לגור ברמת חן?

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

1.3.2020 / 8:41

רמת גן היא אחת הערים המבוקשות בגוש דן, בין היתר בעקבות איכות החיים הגבוהה, השכונות השקטות, מערכת החינוך המעולה והקרבה לאזורי תעסוקה. השכונה המבוקשת ביותר בעיר, על פי מדד יד2 ו-The Marker החדש, היא שכונת רמת חן. מה הופך את רמת חן ליעד כה פופולארי?

אאורה רמת חן. יח"צ,
אאורה רמת חן/יח"צ

הביקוש הגבוה והיציב לדירות ברמת גן הפך אותה לאחת הערים הפופולאריות בגוש דן בעשור האחרון. משפחות מכל קצוות הארץ, המחפשות איכות חיים וחינוך איכותי במחיר שעדיין לא מגיע לרמות המחירים של תל אביב - שואפות למצוא את הדירה הבאה שלהן ברמת גן.

הסיבה לביקוש ברורה: על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רמת גן היא העיר המובילה בפרמטרים של איכות חיים, הכנסה חציונית ברוטו למשק בית, שביעות רצון מהעובדה, תוחלת חיים וצפיפות דיור נמוכה, בקרב הערים הגדולות בישראל.

על פי מדד יד2 TheMarker העדכני, השכונה המבוקשת ביותר ברמת גן, אשר זוכה למספר החיפושים הרב יותר, היא רמת חן - שכונת וילות ותיקה עם אוכלוסייה מבוססת. על פי המדד, מספר החיפושים ברמת חן הגיע בשנה החולפת ל-41 אלף, בפער עצום מהשכונה הבאה בדירוג.

בסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה בדצמבר 2019, שיעור מרשים ביותר של 86% מהמשיבים אמרו שרמת חן נחשבת בעיניהם 'מאוד איכותית' או 'די איכותית'. בהתאם, 79.6% מהישראלים סבורים כי רמת חן נחשבת לאזור 'טוב מאוד' או 'די טוב' לקניית נכס, ו-69.2% מהם ימליצו לחבר קרוב או בן משפחה לגור בשכונה.

הסיבות המרכזיות לביקוש הגבוה והפופולאריות של רמת חן הן סביבת המגורים הפסטורלית והכפרית, האוכלוסייה האיכותית והנגישות הנוחה לצירים המרכזיים ולתל אביב. השכונה ממוקמת בצמוד לפארקים מטופחים ובסמיכות למבני ציבור, והיא כוללת מוסדות חינוך איכותיים, בהם בית הספר היסודי רמת חן, בית הספר לאמנויות ולמדעים ע"ש אילן רמון ותיכון בליך המפורסם- כולם חלק ממערכת החינוך המעולה של רמת גן, הנחשבת לאחת המתקדמות בארץ. בקרוב יוקם בסמוך לשכונה גם בית ספר למצוינות, שצפוי לקחת את החינוך המקומי צעד נוסף קדימה.

כעת, לאחר שנים של קיפאון יחסי בפרויקטי נדל"ן משמעותיים ומחסור בפתרונות דיור מודרניים, משיקה אאורה ישראל את 'אאורה רמת חן', פרויקט הכולל 3 מגדלי יוקרה בתכנון משרד 'ישר אדריכלים', הידוע בתכנון מגדלי יוקרה. מה מייחד את הקומפלקס החדש? ומה יוכלו הדיירים למצוא ממש מתחת לבית, בפרויקט שיש בו הכל?

'אאורה רמת חן' - חוויית חיים ומגורים בשכונה הכי מבוקשת בעיר

'אאורה רמת חן', פרויקט הדגל העתידי של השכונה, נמצא במיקום מושלם בגוש דן - בין שכונת רמת חן הפסטורלית והכפרית לבין מרכז השוקק של תל אביב, הנמצא במרחק נגיעה.

הפרויקט כולל שלושה מגדלי יוקרה בני 30 קומות, שיכללו דירות של 3-6 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. הדיירים יזכו לנוף פנורמי מרהיב, שכונת מגורים מודרנית עם פארק רחב ידיים במרכז, גני משחקים ושטחי ציבור. הבניינים עצמם כוללים לובי מפואר, ג'ימבורי ואפילו מרחב עבודה חדשני, לרווחת הדיירים. בלב השכונה צפוי לפעול אזור מסחר וחנויות המותאמות לצרכים ולסגנון החיים של הדיירים.

יעקב אטרקצ'י, מייסד ומנכ"ל אאורה ישראל, אומר כי "הדיירים ייהנו מכל הטוב שברמת גן מבחינת חינוך וסביבה ירוקה, ומצד שני מהנוף והקרבה למרכז האורבני והתרבותי של תל אביב. אין ספק שמדובר בפרויקט מיוחד".

עו"ד רועי ברזילי, סגן ראש עיריית רמת גן, מוסיף כי "פרויקט אאורה רמת חן משקף את הערכים של העיר החדשה והחזון של רמת גן, כמו שאנחנו רואים אותו - עירוניות מתחדשת המכילה לא רק מגורים, אלא גם מסחר, תעסוקה, גני ילדים ובתי ספר".

רמת חן מצד אחד, תל אביב מצד שני

הייחוד האמיתי של 'אאורה רמת חן' הוא המיקום האסטרטגי שלו, במפגש בין תל אביב השוקקת לרמת חן השלווה. דיירי הפרויקט יוכלו ליהנות מכל העולמות, ולשלב בין חיים שקטים וירוקים לבין הלב הפועם של המטרופולין.

הגישה למרכז תל אביב פשוטה ונוחה הודות לנתיבי תחבורה ציבורית, הקו הסגול של הרכבת הקלה שיעבור בסמוך לשכונה ושבילי אופניים הנסללים בעיר ויחוברו לרשת השבילים הכוללת של גוש דן. הפרויקט נמצא במרחק 15 דקות נסיעה מבית החולים תל השומר, ומסביבו מגוון אטרקציות ובילויים לשעות הפנאי, כמו הספארי, הפארק הלאומי רמת גן, כפר המכביה, פארק אריאל שרון, מבחר קניונים ומרכזי קניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

בעל עסק? כך תוכל להפחית את תשלומי הארנונה שלך

בשיתוף מרכז הנדל"ן
אאורה רמת חן. יח"צ,
אאורה רמת חן/יח"צ

ליהנות מיוקרה אמיתית - ולהשקיף על תל אביב מלמעלה

התכנון האדריכלי של הפרויקט הייחודי הופקד בידי משרד 'ישר אדריכלים', הידוע בתכנון מגדלי יוקרה, ביניהם מתחם העסקים 'הרצליה הילס', מתחם המגורים היוקרתי 'רוטשילד 1', מגדל W בלב תל אביב ומגדל רמת אביב.

יוני גרוסווסר, שותף בכיר ב'ישר אדריכלים', אמר כי "היתרון העצום של המגדלים הגבוהים של הפרויקט, הוא האפשרות שהם יתנו להרבה מאוד אנשים ליהנות מהנופים המדהימים בסביבה". מבחינת מיקום, הדיירים נהנים גם מנגישות גבוהה מאוד לכל מוקדי העניין של תל אביב. "אלו החיים של העידן החדש - הכל זמין וקרוב, ובנוסף נהנים ממרחב של אוויר ונוף, בשונה מבנייה שהיתה נהוגה בעבר", לדבריו.

בלי רגע אחד באתר בנייה - איכות חיים ושירותים פעילים מרגע הכניסה לדירה

עוד יתרון משמעותי של הפרויקט, לדברי אטרקצ'י, הוא "משהו שאנחנו מאוד גאים בו - העובדה שהפרויקט, הנבנה באיכות בנייה גבוהה מאוד, ייבנה בשלב אחד, כך שבסיום הבנייה כל הדיירים ייכנסו יחד, ואף אחד לא יחיה אפילו דקה באתר בנייה. הדיירים הטריים ייכנסו לבניין שכל השירותים הקהילתיים והמסחריים כבר יפעלו בו. זה הישג גדול מאוד עבורנו".


לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן:

לאתר החברה:

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully