וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגדל השיתופי מסינגפור מגיע לרמת חן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

15.3.2020 / 8:05

מה אם היינו אומרים לכם שחלל העבודה שלכם יכול להיות ממש מתחת לבית - וללא תשלום? אאורה משלבת את המודל הסינגפורי בפרויקט ברמת-גן: שלושה מגדלים שיוקמו בו זמנית ויכללו מתחם חללי עבודה משותפים

אאורה רמת חן. יח"צ,
הדמיית פרויקט אאורה ברמת חן/יח"צ

קונספט חללי העבודה מגיע למתחמי המגורים, ואאורה היא פורצת הדרך, עם מהלך ראשון מסוגו בישראל. בימים האחרונים השיקה החברה את פרויקט 'אאורה רמת חן', אשר יעמוד במיקום אסטרטגי בין רמת חן הפסטורלית והמבוקשת לבין מטרופולין של תל אביב השוקקת.

על מנת להציע את השירותים החדשניים והטובים ביותר לדיירים העתידיים, החברה מתכננת לשלב מהיום הראשון, כחלק מתכנון והקמת שלושת המגדלים בפרויקט, מתחם חללי עבודה כחלק אינטגרלי מהקומפלקס. מתחם העבודה, אשר יעוצב ויפעל בדומה לחללי ה-WeWork הידועים, יאפשר לדיירי הבניין לעבוד קרוב מאוד לבית, במרחק לחיצת כפתור במעלית.

התכנון האדריכלי של הפרויקט הוא מעשה ידיו של משרד 'ישר אדריכלים', הידוע בתכנון מגדלי יוקרה, ביניהם מתחם העסקים 'הרצליה הילס', מתחם המגורים היוקרתי 'רוטשילד 1', מגדל W בלב תל אביב ומגדל רמת אביב.

המודל הסינגפורי המצליח - לראשונה בישראל

את ההשראה לשילוב בין חלל עבודה למתחם מגורים שואבת החברה ממודל המיושם בהצלחה רבה בסינגפור כבר שנים. בעיר-מדינה האולטרא-מודרנית בדרום-מזרח אסיה, משולבים בקומפלקסים ענקיים של מגורים גם פתרונות איכותיים בתחום התעסוקה. הרעיון פשוט: ללתת לדיירים אפשרות לעבוד קרוב לבית, אבל לא מהבית עצמו. ליהנות מסביבה משרדית, שיתופי פעולה עסקיים וחללים מעוצבים - ממש מתחת לבית.

מנכ"ל ובעל השליטה באאורה, יעקב אטרקצ'י, אומר כי "מדובר בפריצת דרך באופן שבו נחיה ונעבוד. אם הצלחנו לקצר את הפקק למקום העבודה מ-40 דקות על הכביש ל-40 שניות במעלית, חסכנו לדיירים זמן יקר לדברים חשובים אחרים כמו זמן עם המשפחה. אנחנו רואים כיום עצמאים רבים העובדים מהבית, וכמו כן עוד ועוד חברות הייטק מאפשרות לעובדים בחלק מן הימים לעבוד מן הבית. 'אאורה רמת חן' הוא הפרויקט הראשון בו אנחנו מוסיפים חלל עבודה משותף ששייך לדיירים, ללא עלות, שבו יוכלו לעבוד, לערוך פגישות, לפגוש חברים ולשתות קפה. נפעל לשלב את המודל בפרויקטים נוספים בעתיד."

אאורה רמת חן. יח"צ,
הדמיית פרויקט אאורה ברמת חן/יח"צ

הכל מתחת לבית - חוגים, חינוך, קפה וגם עבודה

פרויקט היוקרה 'אאורה רמת חן' ישלב בתוכו או בצמוד לו את כל השירותים הסביבתיים החיוניים עבור המשפחות של המאה ה-21: ג'ימבורי, אזור מסחרי, גני שעשועים, פארק ירוק, מוסדות חינוך וכאמור, חלל עבודה ללא תשלום.

"המטרה שאנחנו מקדמים היא שבעתיד אנשים יצטרכו לנסוע כמה שפחות. אנחנו נשאף לכך שאנשים לא יצטרכו לנסוע לקחת את הילד לגן, לחוגים, לבית הספר וגם לא לבית קפה ואפילו לא לעבודה. מדובר על שינוי משמעותי ברמת החיים של כל דייר ודייר", אומר אטרקצ'י.

יוני גרוסווסר, שותף בכיר ב'ישר אדריכלים', המשרד שתכנן ועיצב את 'אאורה רמת חן', מוסיף כי "אלו החיים של העידן החדש - הכל זמין וקרוב, ובנוסף נהנים ממרחב של אוויר ונוף פתוח, בשונה מבנייה שהיתה נהוגה בעבר", לדבריו.

היתרון הנוסף של הפרויקט, מעבר לזמינות המיידית לכל השירותים הקהילתיים והתעסוקתיים, הוא הנגישות לאזורי הבילוי, התרבות והפנאי של תל אביב, שנמצאת מצידו השני של הרחוב. שלושת מגדלי היוקרה ממוקמים על הציר המוביל לתל אביב, עם נתיבי תחבורה ציבורית, שבילי אופניים וסמיכות עתידית לתחנת הרכבת הקלה. "אם כבר לצאת מהבית - אז לבילוי בלתי נשכח בתל אביב" מסכם אטרקצ'י.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן:

לאתר החברה:

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully