וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסונל מקימה את TCI38: הכירו את השחקן החדש בשוק השקעות הנדל"ן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

31.7.2019 / 8:00

קבוצת פרסונל, המתמקדת בתכנון פיננסי, השקעות נדל"ן וניהול מיזמי נדל"ן, מבססת את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית על ידי הקמת מותג TCI38, ומציעה אפיק השקעה הסוגר מעגל שלם עבור המשקיע - החל מבחירת הפרויקט ועד ניהולו ופיקוחו בשטח

השקעה פיננסית בנדל"ן. ShutterStock
בהקמת TCI38 הועסקו מומחים מתחום הנדל"ן ותמ"א 38/ShutterStock

אחרי שנים של מחסור בחדשנות וניצול מחירי הדיור הגואים, שחקן חדש נכנס לתחום השקעות הנדל"ן וההתחדשות העירונית, עם מוצר חדשני: TCI38. לאחר תקופה של פעילות בתחום ההתחדשות העירונית, הקבוצה החליטה על ביסוס פעילותה בתחום, והשקת מוצר עבור משקיעים, מתכננים פיננסיים ויועצים כלכליים. בהקמת TCI38 הועסקו מומחים מתחום הנדל"ן ותמ"א 38 באופן ישיר על ידי הקבוצה, וזאת על מנת לתמוך בתהליך העסקי הנרחב ולקחת אחריות ניהולית ופיקוחית על מבחר פרויקטים של התחדשות עירונית באזור השרון והמרכז.

קבוצת פרסונל מונה מספר חברות כשהעיקריות שבהן, חברת פרסונל אנד מור - תאגיד ביטוח ופיננסים המתמחה בתכנון פיננסי ללקוחות פרטיים, חברת פרסונל אינווסט - הפועלת בתחום גיוס הון והשקעות בנדל"ן וחברת פרסונל יזמות, הפעילה בתחום הנדל"ן וכעת מפעילה תחתיה את TCI38. כחלק מהמהלך, פרסונל רכשה את הזכויות על מספר פרויקטים עם פוטנציאל משמעותי בערים רבות, כגון: הוד השרון, כפר סבא, רעננה, פתח תקווה, הרצליה, רמת גן, תל אביב וחולון. בכוונת החברה לרכז תחתיה מספר רב של מיזמי נדל"ן בהתבסס על אנשי המקצוע הפעילים בתחום העובדים עמה.

השקעה פיננסית בנדל"ן. ShutterStock
"באמצעות TCI38 יש באפשרותנו לשלוט הן בצד היזמי והן בצד הפיננסי. כל תהליך הפיקוח מתבצע 'אין האוס' באמצעים קפדניים, ביניהם פיקוח הנאמן על הוצאת וכניסת הכספים"/ShutterStock

השקעה עם ניהול בשטח ומעקב אחרי כל שקל - שקט נפשי וביטחון מקצה לקצה

המטרה המרכזית בתהליך העסקי של הקמת המותג החדש ורכישת הפרויקטים מצד קבוצת פרסונל, הוא חיבור הקצוות ומתן שקט נפשי מקסימלי עבור משקיע הנדל"ן.

מצד אחד, הפרויקטים להשקעה נבחרים על ידי ועדת השקעות מקצועית הכוללת שמונה אנשי מקצוע, בהם מהנדסים, אדריכלים, שמאים, עורכי דין, רואי חשבון ואנשי שוק ההון.

מצד שני, TCI38 מנהלת ומפקחת על הפרויקטים בשטח, בין היתר באמצעות העסקה של מומחים בתחום הבנייה. הפיקוח היום-יומי על הפרויקט מאפשר לפרסונל לראות את התמונה המלאה. כך, יש בידם הכלים ללוות את המשקיע מרגע גיוס הכספים ועד לתום הפרויקט תוך היכרות מקסימלית עם המיזם, ובביטחון המירבי בהשקעה. מאחר והמעקב אחר התקדמות הפרויקטים המושקעים הוא כה צמוד, יש בכוחו של המוצר למשוך אליו משקיעים ללא ידע והכרה עם התחום.

"עד כה, רוב הגופים המממנים היו מעבירים את הכסף לחברות היזמיות לצורכי השקעה, ומקווים להחזר מלא של קרן ההשקעה במועד הנקוב בחוזה. כעת, באמצעות TCI38 יש באפשרותנו לשלוט הן בצד היזמי והן בצד הפיננסי. כל תהליך הפיקוח מתבצע 'אין האוס' באמצעים קפדניים, ביניהם פיקוח הנאמן על הוצאת וכניסת הכספים. כל התהליך, מגיוס הכסף, דרך השקעתו במיזמי התמ"א ועד שהוא שב למשקיע, מתבצע תחת ניהולנו", מוסר אלון מורן, מייסד ומנכ"ל משותף של קבוצת פרסונל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
השקעה פיננסית בנדל"ן. ShutterStock
יודעים לאן כל שקל בפרויקט הולך/ShutterStock

פרסונל הוקמה ומנוהלת על ידי אנשי שוק ההון והפיננסיים אלון מורן ואלישי להב. מורן מחזיק בניסיון של מעל 20 שנה בתפקידי ניהול בבתי השקעות, בין היתר בתור מנכ"ל חברת 'סיגמא תכנון פיננסי' מבית ההשקעות סיגמא של פרופ' דן גלאי. להב הוא בעל ותק של יותר מ-15 שנה בתחום ההסדרים הפיננסיים והפנסיוניים, ובאיתור אפיקי השקעה אטרקטיביים עבור לקוחות. קבוצת פרסונל מנהלת באמצעות החברות כחצי מיליארד שקלים בתחומי השקעה מגוונים.

מורן מוסיף ש"לאחר שנים רבות של פעילות בהשקעות בשוק ההון החלטנו ב'פרסונל' להתמקד בתחום ההשקעות החוץ-בורסאיות עם דגש על נדל"ן, תחום שכל משקיע מעוניין שיהווה חלק מפורטפוליו ההשקעות שלו".

"בעקבות הפעילות האחרונה שלנו, אנחנו יכולים להציע השקעת נדל"ן שמשלבת בחירת פרויקטים ומעקב צמוד אחרי הייזום והביצוע. הקבוצה עוקבת אחרי התקדמות הפרויקט מבפנים, ולכן היא מלווה את כספי המשקיעים, יותר מהרבה גופים מימוניים אחרים", אומר מורן. "אנחנו עוקבים ומנהלים את הפרויקטים באופן יום-יומי ויודעים לאן כל שקל הולך. הדבר החשוב ביותר עבורנו, מעבר להשגת תמורה נאה ללקוחותינו, הוא בטחון ההשקעה. זו הסיבה שבנינו מוצר בעל מספר רב של מנגנוני הגנה על כספי המשקיעים שלנו. כמו כן, המוצר הותאם באופן מחושב לצורכי מתכננים פיננסיים ו-family offices על מנת שיוכלו להציע אותו ללקוחותיהם. המציאות הקיימת היום היא שהיעדר קרקעות פנויות לבניה באזור המרכז, מביא לכך שהריסה ובניה מחדש (תמ"א 38/2), בעיקר לגובה, וחיזוק מבנים (תמ"א 38/1), מהווים חלק ארי מהפעילות הנדל"נית. זיהוי מגמה זו עשוי להביא לפוטנציאל הוני גדול. אנו צופים שבעת הקרובה תחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית יהפוך לשחקן משמעותי בתחום ההשקעות".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully