וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ הזהב שיהפוך את פרויקט הפינוי-בינוי שלכם ליעיל ומשתלם יותר

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

19.6.2019 / 7:25

מתכננים לצאת לפרויקט התחדשות עירונית בבניין שלכם? לפני שאתם בוחרים יזם, עו"ד רועי בר יוסף ממשרד עורכי דין ABN בר יוסף, נאוי ושות', עם עצה אחת שתשנה את התמונה עבורכם

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

ברוב הפעמים דיירים היוצאים לפרויקט התחדשות עירונית בוחרים יזם, המלווה בשורת אנשי מקצוע ומקבלים ממנו הצעה לתכנון הפרויקט ולתמורות שיקבלו. רק לאחר מכן פונים הדיירים לעורך דין שייצג אותם. צעד זה מגביל את הדיירים מבחינת התנהלותם בשלב הראשוני של הפרויקט. סדר הדברים צריך להיות הפוך.

"מרגע שסגרתם מי יהיה היזם, איך ייראה הבניין החדש שלכם וכמה מטרים תקבלו או לא תקבלו לדירה החדשה שלכם, לעורך הדין וליועצים שלכם לא יהיה מה לעשות במשא ומתן", אומר עו"ד רועי בר יוסף ממשרד ABN בר יוסף, נאוי ושות', "בפרויקטים של התחדשות עירונית אתם בעלי הקרקע וכן אתם אלה שצריכים ויכולים לקבוע את התנאים מראש ליזם. אתם אלה שצריכים לצאת למכרז עם תכנון ראשוני מפרט טכני סופי של דירות, התמורה שלכם ואפילו דוח שמאי הקובע את אופן חלוקת התמורה בין היזם לבין היזמים".

"אתם אלה שיכולים לשבת בצד הנכון של השולחן. לפני שאתם בוחרים יזם, הרכיבו לעצמכם סוללה של חמישה בעלי מקצוע - מלבד עורך דין שייצג אתכם אתם זקוקים לשמאי, מפקח בנייה, אדריכל ומנהל פרויקט. המשרד שלנו יצא עם יוזמה כזו כדי לחזק את בעלי הדירות שמיוצגים על ידינו מול היזמים. המשרד שלנו מספק לבעלי הדירות סוללת אנשי מקצוע קבועה של עורך דין, שמאי, מפקח בנייה, אדריכל ומנהל פרויקט - וכולם מייצגים את בעלי הדירות בלבד. אתם לא משלמים, היזם יצטרך לשלם וכל זאת בתנאי שהפרויקט יוצא לדרך".

למשרד ABN בר יוסף, נאוי ושות'

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully