וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוקה ומשפחתית: חברת מצלאוי יוצרת את השילוב המושלם של קריית אונו

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

10.7.2019 / 8:00

מוקף בגינה ציבורית רחבת ידיים ובסמוך לקניון, קאנטרי קלאב, מוסדות חינוך ומרכזי בילוי, קם פרויקט אונו PRIME של חברת מצלאוי, המסמל את כל היתרונות הגדולים שעיר צעירה ואיכותית כמו קריית אונו יכולה להעניק. הכירו את אחד הפרויקט למגורים המובילים באזור תל אביב

הדמיה של פרויקט אונו פריים. viewpoint,
הבנייה בפרויקט היא ברמה גבוהה, והוא כולל מעברים בטוחים להולכי רגל, חניות תת קרקעיות, ועוד. פרויקט אונו פריים בקריית אונו/viewpoint

אחד היתרונות של קריית אונו הוא הקרבה שלה למרכזי המסחר והתעסוקה של תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בנוסף לנגישות נוחה לצירי תחבורה ראשיים: כביש 461, 471, כביש 4 וכביש 6. במבט לעתיד הקרוב, הקו הסגול של הרכבת הקלה צפוי לחבר את העיר למרכז גוש דן כבר ב-2024.
לצד הנגישות הגבוהה למרכזי תעסוקה מרכזיים, אזור התעסוקה בסמוך לצומת סביון מתוכנן לגדול משמעותית בשנים הקרובות, מה שצפוי לספק אפשרויות תעסוקה מגוונות לתושבים המקומיים. "בקריית אונו היתה התמקדות בפיתוח נכון, תוך חלוקה נכונה של שכונות ואיזון בין פינוי-בינוי לבין תמ"א 38 - וזה הצליח מאוד", אומר סמי מצלואי, יו"ר ובעלים של חברת מצלאוי.

אחד הפרויקטים המובילים של קריית אונו הוא אונו PRIME של חברת מצלאוי. אונו PRIME מציע סביבת מגורים מושלמת למשפחות: מצד אחד מיקום במרכז החדש והמפותח של קריית אונו, סביב גינה ציבורית ירוקה ורחבת ידיים, בקרבה לקניון, קאנטרי קלאב, מוסדות חינוך, בתי קפה ועוד. מצד שני, הבנייה בפרויקט היא ברמה גבוהה, והוא כולל מעברים בטוחים להולכי רגל, חניות תת קרקעיות, ועוד.

מצלאוי מספר כי "הפרויקט התחיל בשנות ה-2000, בתור פרויקט פינוי-בינוי של רחוב שלם. המיקום היה מרכזי, אך בשכונה הנחשבת חלשה יחסית. בשלב ההוא אמרתי לעצמי 'אם אני עושה פרויקט שמכסה רחוב שלם והופך לשכונה, חלק מהמטרה היא להכניס אוכלוסיות חזקות וצעירות, ולהוביל את כל השכונה לאיכות חיים גבוהה יותר".

אמהות עם תינוקות בעגלות עומדות ומשוחחות בפארק. ShutterStock
משפחות צעירות ואיכות חיים בעיר מתפתחת/ShutterStock

במהלך השנים, הבניינים הקיימים בפרויקט התאכלסו בקציני צבא בכירים, רופאים מתל השומר, שופטים, עורכי דין ובעלי מקצועות חופשיים, לצד סטודנטים ומשפחות צעירות, שהגיעו מבקעת אונו, רמת גן, גבעתיים ותל אביב. "הבניינים שנבנים כעת מחברים את הפרויקט לקניון והופכים את כל הרחוב לשכונה חזקה שהיא הצלחה גדולה", אומר מצלאוי.

מה הופך את קריית אונו לאחת הערים המבוקשות באזור המרכז? המשפחות הצעירות יציינו את החינוך המצוין והאווירה הירוקה. בעלי המקצוע ישבחו את הקרבה למרכזי המסחר והתעסוקה. כך הצליחה קריית אונו לשמור על צביון של יישוב משפחתי, לצד פיתוח ובנייה חדשה, גם במרכז העיר.
אף אחד מאיתנו לא רוצה להתפשר על איכות חיים בבחירת הבית הבא שלו. כשתבואו לבקר בקריית אונו, תוכלו להבין שאפשר לזכות באיכות חיים גבוהה, מבלי להתפשר על שום דבר אחר. איך הפך היישוב הירוק לעיר צעירה, ירוקה ואינטימית, בלב ליבו של מרכז הארץ?

שירותים קהילתיים ומערכת חינוך מובילה: היישוב שצמח לעיר קטנה ומשפחתית

קריית אונו הפכה לעיר רק ב-1992, ונכון להיום מתגוררים בה כ-40 אלף תושבים, מה שהופך אותה לעיר קטנה אך מרכזית לאזור שלה - בקעת אונו. נכון להיום, העיר נמצאת בתנופה של צמיחה, לצד פיתוח תשתיות ונתיבי תחבורה. לאורך השנים, הצליחה קריית אונו לשמור על האופי הירוק, הצעיר והמשפחתי, לצד התפתחות לעיר מלאת חיים, מסחר, ספורט ובילוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים חברת מצלואי (ימין), ערן מזור, מנכ"ל חברת מצלאוי (שמאל). צילום מסך
"אני רוצה שבכל פרויקט פינוי-בינוי במדינה יהיו אחוזים לזוגות צעירים בני המקום". סמי מצלאוי הבעלים של חברת מצלאוי/צילום מסך

חלק גדול מההצלחה של קריית אונו, ומה שהופך אותה למוקד משיכה עבור משפחות מכל אזור המרכז, הוא השירותים הקהילתיים ומערכת החינוך בעיר. התושבים נהנים משירותים קהילתיים בתחומי תרבות, ספורט, בילוי ומסחר. מערכת החינוך של קריית אונו זכתה בשנים האחרונות בפרסים על מצוינות וחדשנות, והיא נחשבת מערכת חינוך מתקדמת, בעקבות ההשקעה הרבה והמחשבה המושקעת בה בכל שנה.

תנופת בנייה: שכונות חדשות ופרויקטים איכותיים במרכז העיר

קריית אונו חווה תקופה של התחדשות, צמיחה ופריחה, הרבה בזכות תנופת הבנייה שמלווה אותה בשנים האחרונות. היתרון המשמעותי בצמיחתה של העיר הוא התכנון המוקפד והמחשבה מראש, שהובילו להקפדה על תשתיות ראויות ומגבלות להיקף הצמיחה - הכל על מנת לשמור על הייחודיות והאופי המשפחתי של העיר. כתוצאה מכך, הצטרפה לעיר במהלך השנים אוכלוסייה צעירה ואיכותית מכל האזור, שעזרה לשמור על הקהילתיות המשגשגת ולהוביל את העיר קדימה.

סיוע לצעירים תושבי המקום

פרויקט אונו PRIME הוא חלק ממהלך שיזם מצלאוי כדי לאפשר לזוגות צעירים מקריית אונו לרכוש דירה משלהם. "עמדנו מול פרויקט ברחוב הכלנית בעיר, אבל לא היה שם מספיק קרקע כדי לבצע פינוי-בינוי, אז הרעיון שלי היה לשפץ ולחזק את הבניין, ולהעביר את הזכויות שלו לאונו PRIME. שיתפתי את משרד האוצר ומשרד השיכון, ונתנו אפשרות לבנייה של 27 יחידות דיור והצעה שלהן במחיר נמוך ב-25%-30% מהמחיר של דירות זהות בפרויקט לזוגות צעירים זכאים מקריית אונו", מספר מצלאוי.
"מאות זוגות נרשמו, ושמעתי על מספר משפחות שהצליחו להתאחד בפרויקט, בזכות האפשרות של הדור השני לקנות דירה ליד ההורים. מבחינתי, מצלאוי היא חלק משיפור איכות החיים של הקהילה והסביבה כולה. זו גם הסיבה לכך שאני רוצה שפרויקטים של התחדשות עירונית יהיו של שכונות שלמות, ולא בניינים נקודתיים". מצלאוי מצהיר כי "אני רוצה שבכל פרויקט פינוי-בינוי במדינה יהיו אחוזים לזוגות צעירים בני המקום במחיר עלות ורווח קבלני. אני עובד על זה ומנסה לשכנע, ומקווה שבסופו של דבר זה יקרה".

עבור מי שמחפש התפתחות וצמיחה בסביבה נעימה, בטוחה ושקטה למשפחה, אונו PRIME היא העתיד של קריית אונו - מגורים במרכז העיר, קרוב להכל, תוך שמירה על איכות חיים גבוהה, קהילה תוססת ושקט נפשי בגידול משפחה.

לאתר פרויקט אונו פריים בקריית אונו

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully