וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של כ-100 מיליון שקל: הפרויקטים החדשים בסביון

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

21.3.2019 / 8:00

מרכז מסחרי חדש, פארק שעשועים יפהפה, בית תרבות גדול ועוד. המועצה המקומית סביון עוברת מתיחת פנים. "ההשקעות הן כדי למשוך אוכלוסייה צעירה ואיכותית, לחזק את חיי הקהילה ולשמר את מעמדנו כאחד היישובים האיכותיים בארץ", אומר ראש המועצה המקומית מוטי לנדאו

מועצה מקומית סביון. מועצה מקומית סביון,
" יש אוכלוסייה שלמה בעלת אמצעים שמעוניינת להתגורר ביישובים עם ריאות ירוקות, חינוך איכותי, חיי קהילה מגוונים ואיכות חיים גבוהה". סביון/מועצה מקומית סביון

בזמן שסביון מושכת אליה אוכלוסייה צעירה וחזקה, המועצה המקומית סביון משלימה פרויקטים בהיקף של כ-100 מיליון שקל להעלאת איכות החיים ביישוב. הפרויקטים שהושלמו כוללים, בין היתר, את בית התרבות, המשתרע על פני שלוש קומות (כ-4,000 מ"ר) ובו אולם קולנוע ותאטרון, אולמות לפעילויות חינוכיות, חוגים לכל הגילאים ועוד; מערכת אבטחה שנפרסה ברחבי היישוב וכוללת מצלמות, סורקי לייזר, אמצעים תרמיים ושערי ביטחון חדשים; 'פארק הציפורים' המשתרע על פני 15 דונם ובהם מתקני משחקים, פינות ישיבה, בריכת נוי ושבילים; פרויקט הביוב המרכזי, שכולל את החלפת בורות הספיגה ללא עלות לתושבים; חידוש כבישים ברחבי היישוב; ועוד.

לא רק המועצה משקיעה בסביון: חברת גזית גלוב, שרכשה את המרכז המסחרי המשופץ ביישוב תמורת 116 מיליון שקל, החלה בתכנון הגדלת המרכז המסחרי לרווחת התושבים ובקרוב יחלו עבודות להרחבת המרכז המסחרי ב-4,000 מ"ר נוספים.

"ההשקעות ביישוב הן חלק מתכנית אסטרטגית לפתח את סביון, למשוך אוכלוסייה צעירה ואיכותית, לחזק את חיי הקהילה ולשמר את מעמדנו כאחד היישובים האיכותיים והמבוקשים בארץ", אומר ראש המועצה המקומית סביון, מוטי לנדאו. "כבר היום מאות ילדים ובני נוער המתגוררים בסביון נהנים ממערכת חינוך איכותית וממגוון רחב של פעילויות העשרה - החל מחוגי ספורט ופנאי, דרך שבט הצופים היישובי וכמובן הפארקים וגני המשחקים שעומדים לרשות המשפחות".

מועצה מקומית סביון. מועצה מקומית סביון,
אחד היישובים האיכותיים בארץ. סביון/מועצה מקומית סביון

מחירי הדיור בסביון ממשיכים לעלות

סביון נחשבת לאחד היישובים היקרים בישראל וכיום מתגוררים בה כ-5,000 תושבים. בעשור האחרון מחירי המגרשים בסביון הוכפלו, והמגמה נמשכת ומתחזקת. לאחר שבמהלך השנה האחרונה שווקו 14 מגרשים בני חצי דונם במחיר ממוצע של 2.75 מיליון שקל, נסגרו לאחרונה שלושה מכרזים נוספים של רשות מקרקעי ישראל במחיר ממוצע של כ-3.8 מיליון שקל.

המגרשים שווקו ממוקמים בחלקו הדרום מזרחי של היישוב והינם בני חצי דונם. למחיר הזכייה יש להוסיף עלויות פיתוח על סך 300 אלף שקל ומע"מ. "מדינת ישראל בונה יותר ויותר צפוף", מסביר לנדאו, פרוייקטי ההתחדשות העירונית בגוש דן צפויים לצופף את הבנייה עוד יותר. יש אוכלוסייה שלמה בעלת אמצעים שמעוניינת להתגורר ביישובים עם ריאות ירוקות, חינוך איכותי, חיי קהילה מגוונים ואיכות חיים גבוהה. סביון מאפשרת את כל זה, ולראייה בשנים האחרונות אנחנו עדים ליותר ויותר משפחות צעירות בגילאי 40 ומעלה הרוכשות בתים ביישוב".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully