וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כש"עורך הדין" נתפס לא מוכן: אתר הנדל"ן שתמיד ישאיר אתכם מעודכנים

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

20.3.2019 / 8:00

פרויקט התחדשות עירונית חייב ליווי משפטי מקצועי בכל שלב ושלב ושאלה אחת ששאל עורך אתר מרכז הנדל"ן דרור מרמור הבהירה כמה חשובים הידע והניסיון בתחום. אז איך בוחרים עו"ד מקרקעין? התשובה בפנים

צילום ועריכה: מרכז הנדל"ן

תחום ההתחדשות העירונית דורש מעורכי הדין ידע מקיף בהתמודדות מול דיירים ויזמים. עליהם להכיר את התקנות השונות ואת ההגבלות ששונות מרשות מקומית אחת לאחרת, להיות בקיאים בהליכי הרגולציה וללוות את הפרויקט בצורה מקצועית מאל"ף ועד ת"ו בכל הקשור לחוזי ההתקשרויות השונים.

כדי שפרויקט התחדשות עירונית ילווה משפטית נדרשים עורכי דין מומחים למקרקעין, אבל איך יודעים איזה עורך דין הוא אכן מומחה ובעל ניסיון בתחום? עורך אתר מרכז הנדל"ן דרור מרמור שאל שאלה אחת, לדוגמה, שהבהירה כמה ידע נדרש בתחום. למצב הזה יש פתרון, והוא הנגיש ביותר שקיים היום - רשת האינטרנט. מאגר המידע הגדול ביותר ביקום יכול לספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו - אם רק תדעו היכן לחפש.

אתר מרכז הנדל"ן הוא אתר חדשני אשר מרכז במקום אחד, בפלטפורמה קלה ופשוטה להתמצאות, את כל הידיעות החשובות על עולם הנדל"ן - בישראל ובעולם. האתר כולל כתבות חדשותיות, תכני וידאו בנושאים נדל"ניים שונים, פודקאסטים בהשתתפות גורמים מובילים בענף ועוד. מי שרוצה לדעת כמה שיותר על ענף הנדל"ן, חייב לעצמו ביקור יומיומי באתר או באפליקציה של מרכז הנדל"ן.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully