וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם נוף לכל ירושלים: הצצה לפרויקט היוקרה שייבנה ליד שוק מחנה יהודה

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

1.5.2019 / 8:00

בלב ירושלים, באזור הכי תוסס ומיוחד, יקום פרויקט המגורים היוקרתי והגדול בבירה, שיכלול ארבעה מגדלים ובהם דירות חדשות בנות 2-4 חדרים, דירות פנטהאוז ומלון בוטיק. אבנר פלדי, סמנכ"ל השיווק של חברת ב.ס.ר: "הדיירים ייהנו מאווירה מחשמלת שלא ניתן למצוא במקום אחר"

שוק מחנה יהודה. אבישי פינקלשטיין,
הפרויקט ייבנה במיקום אידיאלי המאפשר נגישות רבה בתוך ירושלים ומחוצה לה. שוק מחנה יהודה/אבישי פינקלשטיין

שוק מחנה יהודה בירושלים הפך כבר מזמן לאייקון ירושלמי ולמותג קולינריה ותרבות מקומי מוביל, שמושך אליו לא רק ישראלים אלא גם תיירים ומבקרים מרחבי העולם. השוק מוכר בזכות הטעמים, הריחות והצבעים הייחודיים שהוא מציע, והאווירה המיוחדת שהוא משרה המתכתבת עם האווירה הירושלמית הייחודית. פרויקט נדל"ני מיוחד שייבנה בקרוב צפוי לחדש ולשדרג את האזור.
קבוצת ב.ס.ר מקדמת בימים אלה את פרויקט "ב.ס.ר במחנה יהודה", פרויקט מגורים במיקום אידיאלי הנגיש למוקדים העיקריים בתוך ירושלים וגם ליציאה מהירה מהעיר.

פרויקט המגורים היוקרתי הינו הגדול ביותר בעיר ויכלול ארבעה מגדלים. בשלב הראשון ייבנו שני מגדלים בני 31 קומות עם 308 דירות חדשות בנות 2-4 חדרים ודירות פנטהאוז המשקיפות לעיר העתיקה. במתחם הפרויקט יוקם חדר כושר, חניון תת קרקעי ושטחי מסחר.

לצד דירות המגורים ייבנה גם מלון בוטיק בשם "בית אליאנס" מרשת מלונות פתאל. באותו מתחם יוקם גם מלון עסקים נוסף מרשת NYX - גם הוא של פתאל, וכן מתחם מסחרי שישרה אווירה של חו"ל למבקרים. הפרויקט נבנה על הקרקע ההיסטורית שבה שוכן המבנה המיתולוגי של בית אליאנס, וכולל בתוכו עוד כמה מבנים לשימור שישתלבו בנוף הפרויקט.

הדמיה של פרויקט בסר, שוק מחנה יהודה, ירושלים. באדיבות קבוצת ב.ס.ר,
"בסביבת הפרויקט מתוכנן פיתוח נרחב הכולל שטחי מסחר ובילוי"/באדיבות קבוצת ב.ס.ר

לגור מעל מותג קולינרי מנצח

אבנר פלדי, סמנכ"ל השיווק של חברת ב.ס.ר, אמר כי "בסביבת הפרויקט מתוכנן פיתוח נרחב הכולל שטחי מסחר ובילוי, אשר יהפוך את מתחם המגורים לפנינה חדשנית בלב העיר ירושלים וימשוך אליו קהל רחב של אנשים. הקרבה לשוק מחנה יהודה, שהפך בשנים האחרונות לאייקון ירושלמי ומוקד תיירות, תספק לדיירים ולאורחיהם אווירה מחשמלת שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר".

שוק מחנה יהודה ממוקם בין הרחובות יפו ואגריפס בירושלים והוא פעיל החל משעות הבוקר המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה. בשוק ניתן למצוא חנויות ודוכנים רבים שמציעים פירות וירקות טריים, אטליזים, מאפיות ומעדניות, תבלינים אותנטיים, דברי מתיקה, יצירות אמנות ועוד.

בנוסף, בשנים האחרונות השוק התמלא במסעדות צבעוניות שמציעות אוכל עממי ואותנטי, מסעדות טרנדיות חדשות וגם ברים ופאבים - וכל אלה מהווים מוקד תרבות, תיירות ובילוי מוביל שמושך אליו אוכלוסייה מגוונת מכל הגילאים והפלחים.

בשוק מחנה יהודה ובסביבתו נמצאים כמות לא מבוטלת של מותגים קולינריים שרבים מכירים ואוהבים: מסעדת מחניודה של השפים אסף גרניט, יוסי אלעד ואורי נבון; בתי האוכל העממי רחמו ועזורה; מסעדת ג'קו סטריט של השף זכאי חוג'ה; ועוד מסעדות רחוב ובארים שממוקמים בין דוכני השוק עצמו ומציעים למבקרים את כל האפשרויות בתחום המזון והבילוי.

מבחינה היסטורית, שוק מחנה יהודה החל לפעול כבר בתקופה העות'מאנית בסוף המאה ה-19, בעיקר על-ידי איכרים שסחרו במרכולתם החקלאית. המיקום המיוחד של השוק היה סוד הצלחתו כבר אז - הוא מנע מיושבי הנחלאות ותושבי הכפרים הערביים את הצורך ללכת את הדרך הארוכה עד העיר העתיקה כדי לסחור בתוצרתם. הפיתוח המשמעותי בשוק החל דווקא בתקופת המנדט הבריטי בישראל ובמשך השנים הוא הלך והתפתח ונעשו פעולות רבות לשיפור מראהו, עד למצבו היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ירושלים. ShutterStock
"מדובר במיקום אסטרטגי עם נוף עוצר נשימה"/ShutterStock

מתחם מגורים יוקרתי בלב הבירה

עכשיו תחשבו על היתרונות של לגור ממש מעל המתחם התוסס הזה ולקבל את החבילה השלמה - מגדלי מגורים יוקרתיים, אזור מסחר ממותג ואף מלון עסקים חדיש - והכל במקום אחד במיקום הכי מרכזי ואטרקטיבי בעיר. "כמרכז הרוחני של העולם, לירושלים שמור מקום מיוחד בלבנו. הבנייה העתיקה, הנופים המרגשים והאוויר הצח מחברים אותנו לעיר המשלבת בין ישן לחדש, באופן הכי קסום ואותנטי שיש", מסרו בקבוצת ב.ס.ר.

הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל האמריקאי הנחשב איאן ביידר, בשיתוף עם אחד המשרדים הבולטים בישראל - ברעלי, לויצקי, כסיף אדריכלים. המגדלים מאופיינים בעיצוב יוקרתי ומודרני תוך שמירה על צביון ירושלמי מסורתי; פנים הדירות מתאפיין במפרט עשיר ובסטנדרט בנייה גבוה.

כמו שבתחילת דרכו מיקום השוק היווה גורם חשוב מאוד, אותו מיקום משחק גם היום תפקיד מרכזי בפרויקט המגורים שיוקם על ידי קבוצת ב.ס.ר. הפרויקט ייבנה בלב-ליבה הפועם של ירושלים, צמוד למדרחוב, דקות הליכה משפע אפשרויות בילוי ומסחר, ותחבורה. פלדי מציין כי "תוואי הרכבת הקלה עובר ממש מתחת לפרויקט ודייריו ייהנו מנגישות מקסימלית לכל חלקי העיר. הפרויקט רחוק רק מספר דקות נסיעה מהעיר העתיקה, מקניון ממילא ורחוק רק 30 דקות מתל-אביב ברכבת". מגדלי המגורים ישקיפו לנוף פתוח אל מרכז העיר, העיר העתיקה, גן סאקר ועוד. "מדובר במיקום אסטרטגי עם נוף עוצר נשימה", אמרו בחברה.

לסיכום, פרויקט ב.ס.ר מחנה יהודה צפוי לשנות ולחדש לגמרי את האזור, וגם ליהנות מהיתרונות שכבר קיימים בו. הוא ייבנה במיקום האטרקטיבי של מרכז אזורי הבילוי וחיי הלילה, ויכניס לעיר ולאזור אוכלוסייה חזקה יותר שתחזק אותה מבחינה דמוגרפית. קהל היעד אליו מכוונת ב.ס.ר הוא ממעמד סוציו-אקונומי גבוה יחסית, ואלה צפויים לשפר את האזור כולו. הפרויקט מושך אליו משקיעים מהמרכז ומכל חלקי הארץ, ובייחוד משפרי דיור מירושלים והסביבה.

לאתר הפרויקט

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully