וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום שבו תמצאו כל מה שצריך לעסקה הגדולה הבאה בעולם הנדל"ן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

8.5.2019 / 8:00

כדי לאתר את כל עסקאות הנדל"ן המתקיימות ברגע נתון צריך "לעבוד" בזה, כלומר לאסוף נתונים ולאתר מהלכים. כיום זה אפשרי. הכירו את אתר מרכז הנדל"ן - מאגר מידע חדיש ומתעדכן שמרכז תחת קורת גג אחת את כל העסקאות הנדל"ניות המתרחשות בארץ ובעולם

אתר מרכז הנדל"ן. אתר מרכז הנדל"ן, צילום מסך
מדובר במרכז תוכן שכל עניינו הוא נדל"ן, על שלל המשמעויות, הידיעות והחדשות הנוגעות אליו. אתר מרכז הנדל"ן/צילום מסך, אתר מרכז הנדל"ן

עבור כל אדם אשר מתעניין בעולם הנדל"ן המרתק ובוודאי אנשי המקצוע מהתחום, דוגמת אדריכלים, מהנדסים, יזמים, ראשי חברות נדל"ן, שמאים, מתווכים ועוד, העסקאות השונות המתבצעות דרך קבע בענף הן הדבר החשוב באמת. הן המדד והן העדות לכיוון שאליו נושבת הרוח. במילים אחרות, כל מי שהתחום הזה מעניין אותו רוצה לדעת תמיד איזו עסקת נדל"ן נסגרה לאחרונה - ומה צפויה להיות העסקה הגדולה הבאה בתחום.

נדמה שבעולם המודרני עתיר המידע, זה לא כך כל קשה. הרי הכול פרוש לפנינו, מחכה שנקטוף אותו. אבל זה לא פשוט: כדי לאתר את כל עסקאות הנדל"ן המתקיימות ברגע נתון - ואפילו בפרק זמן מוגדר - צריך "לעבוד" בזה, כלומר להשקיע שעות כדי לאסוף את כל הנתונים ולאתר כל מהלך ומהלך.

הרי לא נחדש לכם כלום אם נאמר שבכל רגע נתון, אפילו בזמן שאתם קוראים את השורות הללו, מתבצעות להן כמה וכמה עסקאות נדל"ניות ברחבי ישראל.

אם כך, איך תוכלו לקבל דיווח על כל העסקאות המעניינות במקום אחד?

כיום, סוף-סוף, זה אפשרי. מהיום עומדת לרשותכם פלטפורמה שזהו כל ייעודה - מאגר מידע חדיש ומתעדכן שמרכז תחת קורת גג אחת את כל העסקאות הנדל"ניות המתרחשות כאן, וגם ברחבי העולם, בכל הסקטורים הרלוונטיים: נדל"ן למגורים, נדל"ן מניב, השקעות נדל"ן, התחדשות עירונית ועוד ועוד.

מהי הפלטפורמה הזו? רשמו לפניכם, שמרו ושננו (ואל תשכחו להוריד את האפליקציה): אתר מרכז הנדל"ן.

האתר שמרכז אליו את המובילים בתחום הנדל"ן

מדובר במרכז תוכן שכל עניינו הוא נדל"ן, על שלל המשמעויות, הידיעות והחדשות הנוגעות אליו. באתר, שעד היום כבר פקדו אותו כ-30 אלף אנשי נדל"ן מכל התחומים, תוכלו למצוא את כל העסקאות המתרחשות בענף, ולזכות לפירוט מקצועי, עשיר ועדכני.

באתר תמצאו את "שביעיית" הכתבות הראשיות מעולם הנדל"ן, מדורים המוקדשים לסקטורים ספציפיים - נדל"ן למגורים, התחדשות עירונית, נדל"ן בחו"ל ועוד, פודקאסט תוסס ומתעדכן שבו מתארחים גורמים בכירים בענף, קטעי וידאו שונים, טורי דעה ומאמרים.

הנושא המאגד את כולם: נדל"ן, נדל"ן נדל"ן.

מאחורי האתר עומדים גורמים עתירי ידע וניסיון בתחום, אשר מובילים - לצד האתר החדשני והפופולרי - עוד שלל פעילויות ומיזמים הקשורים בענף הנדל"ן הישראלי, כדוגמת "המדד להתחדשות עירונית" ופרויקט "70 שנות נדל"ן ישראלי". לצד זה, מרכז הנדל"ן מפעיל את "הקמפוס" ללימודי נדל"ן, שבו נערכים קורסים, אירועים והשתלמויות בנושאים שונים הנוגעים לתחום ומעברים בידי בכירי הענף.

אתר מרכז הנדל"ן למעשה משלים את תמונת פעילותו הענפה של גוף התוכן הזה, ומציע לכל המעוניין מידע יומיומי, באופן שוטף ובלתי פוסק, על המהלכים החשובים ביותר שמתרחשים בענף הנדל"ן הישראלי.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully