וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האישה מוכיח מה חסר הכי הרבה לענף הנדל"ן הישראלי

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

7.3.2019 / 8:00

מסיקור שערך אתר מרכז הנדל"ן ברור שענף סובל מליקויי בנייה, אימוץ אטי מדי של טכנולוגיה חדשה וחוסר יכולת לחשוב מחוץ לקופסה. למה? עורך אתר מרכז הנדל"ן דרור מרמור לא אוהב את המציאות שבה אין נשים בצמרת ענף הנדל"ן הישראלי

צילום ועריכה: מרכז הנדל"ן

סגי איתן הייתה מנכ"לית נכסים נדל"ן, דנה עזריאלי היא יושבת ראש קבוצת עזריאלי וליאורה עופר היא יושבת ראש קבוצת מליסרון, אבל מנהלות בכירות אלה הן מיעוט בענף הנדל"ן, ענף שהצמרת שלו היא גברית לחלוטין. למה תקרת הזכוכית שלהן מוגבלת בדרך כלל לתחום השיווק בלבד? לפי סיקור שערך אתר מרכז הנדל"ן ברור שחסרות נשים בצמרת ופני הענף היו נראים אחרת אם יותר מהן היו מקבלות את ההחלטות.

"המחקרים יודעים לומר, בזהירות ובהכללה כמובן, שיש הבדלים מנטליים-עסקיים בין גברים לנשים", מנסה עורך אתר מרכז הנדל"ן דרור מרמור להבין מאין נובע החוסר בנשים בתחום, "נשים למשל פחות אוהבות סיכון, פחות מחבבות תחרות ודוגלות ביותר שוויוניות. לכן, אם חסמי הכניסה לענף הנדל"ן כוללים בעיקר אומץ מטורף ואהבת סיכונים ותחרות, אפשר להתחיל להבין למה נשים לא שם. תוסיפו לזה את השמרנות הנדל"נית וקיבלתם עוד סיבה להדרת נשים מהענף".

"גם השואו-אוף המוגזם והחביב כל כך על יזמי הנדל"ן לא בהכרח מתאים לנשים שלא ממהרות לרוץ להשוויץ על כל דבר - ואולי מיעוט הנשים בצמרת ענף הנדל"ן היא גם הסיבה לכל כך הרבה בעיות בו", מוסיף מרמור, "לכך שיש בו 100 אחוז ליקויי בנייה, אימוץ אטי מדי של טכנולוגיה חדשה וחוסר יכולת לחשוב מחוץ לקופסה. אצל אימא שלי, אשתי או הבת שלי זה לא יכול היה לעבור חלק. נשים - בוא לנדל"ן!".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully