וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירים אטרקטיביים וקרובה לתל אביב: פנינת הנדל"ן הנסתרת ברמת גן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

11.3.2019 / 8:00

מכירים את שכונת גן ערמונים? בקרוב תכירו. בין הפארק הלאומי ברמת גן לצירי התנועה המרכזיים בגוש דן נבנים פרויקטים למשפחות שנותנים מענה קרוב לתל אביב במחיר אטרקטיבי. אודי לוי, סמנכ"ל מכירות בקבוצת כנען, ומעצבת הפנים סיגל שחמון על היתרונות של השכונה הצומחת

צילום ועריכה: מרכז הנדל"ן

עבור לא מעט משפחות בישראל רכישת דירה באזור המרכז היא אתגר לא פשוט. הרצון בדירה מרווחת במחיר סביר לצד הקרבה לתל אביב הופכים את המשוואה ללא כל כך פשוטה. רמת גן, השכנה ממזרח, היא אפשרות נוחה וקרובה למגורים בסמוך לתל אביב. שכונת גן ערמונים היא אחת השכונות הפחות מוכרות ברמת גן, למרות מיקומה המצוין בין הרחובות הירדן לאריה בן אליעזר. "רוב השכונה נבנתה בשנות התשעים על קרקע חקלאית", מספר אודי לוי, סמנכ"ל מכירות בקבוצת כנען, "היום הבניינים הישנים עוברים תהליך התחדשות עירונית. יש בשכונה משפחות צעירות עם שלושה-ארבעה ילדים, יש בית ספר שהוא אחד הטובים ברמת גן".

שכונת גן ערמונים נמצאת במרחק הליכה מהפארק הלאומי של רמת גן ומכפר המכביה, כך שיש לתושביה סביבה ירוקה לבלות בה. בשעות שאינן שעות העומס בכבישים לוקח כ-10-15 דקות נסיעה מהשכונה למרכז תל אביב. "מי שיודע להסתכל רחוק ובנדל"ן צריך להסתכל רחוק, יודע שבמפגש הרחובות אלוף שדה והירדן תהיה רכבת קלה, הקו הזה מחבר את השכונה לכל גוש דן.

"זהו פרויקט מכוון משפחות ויש פה מועדון דיירים ומועדון ילדים, ג'ימבורי וחדר כושר של הבניין", אומרת מעצבת הפנים סיגל שחמון, "יש כאן אפשרות למשפחות צעירות או למשפרי דיור לעבור למגדלים מדהימים, ברמה מאוד גבוהה, שנותנים מענה קרוב לתל אביב במחיר אטרקטיבי".

אחד הפנטהאוזים בבניין כולל שישה חדרי שינה, משתרע על שטח של כ-170 מ"ר ולו מרפסת בגודל של כמאה מ"ר. "זה מאפשר למשפחות, נניח עם ארבעה ילדים, לחבר חדרים ולהגדיל אותם או לבטל חדר אחד ולהגדיל את החלל הציבורי ואפשרויות לעשות כל מיני פינות ישיבה", מוסיפה שחמון, "המרחב מאפשר המון אפשרויות למעצבת ונותן מענה נפלא לדיירי הבית".

"פנטהאוזים בתל אביב, ברמה ובגודל שאנחנו מציעים, עם הנוף ואיכויות המפרט, יחלו ב-20 מיליון שקלים וצפונה", מסכם אודי לוי, "בסביבה הקרובה אלינו נראו מחירים אטרקטיביים יותר, נניח מגבעתיים, ב-30-40 אחוזים, ומהשכונות הצפוניות של תל אביב ב-40-50 אחוזים. להערכתי שכונה ברמה הזאת נותנת הרבה מהאיכויות ששכונה בצפון תל אביב נותנת מאותו מרחק ללב תל אביב".

לאתר קבוצת כנען

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully