וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזם הנדל"ן שחולם על מנצ'סטר יונייטד ובינתיים משנה את יהוד

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

9.1.2019 / 7:20

"אני לא מאמין רק בבניית בניינים, אלא בבניית קהילה". הוא הפך יזם בנשמתו כשעבד בחנות של אביו ומדי בוקר הוא חושב איך לממש את מה שחלם עליו בלילה. הכירו את יעקב אטרקצ'י, הבעלים של חברת אאורה, שדורגה במקום הראשון בפינוי בינוי במדד ההתחדשות העירונית לשנת 2017

יזם נדל"ן הוא זה שרואה את מה שאחרים לא רואים. הוא רואה קדימה. לא רק מבחינת שטח או שכונה שאפשר להפוך למשהו חדש לגמרי, אלא גם באופן שבו אפשר לרתום אנשי מקצוע למען מטרה משותפת. כזה הוא יעקב אטרקצ'י, הבעלים של חברת אאורה, שדורגה במקום הראשון בפינוי בינוי במדד ההתחדשות העירונית לשנת 2017.

"נולדתי בקרית שלום שבדרום תל אביב ולאבי הייתה חנות ירקות בשדרות ירושלים שביפו", מספר אטרקצ'י, "מגיל שש עזרתי לאבי בחנות אחרי הלימודים, ואת המסחר והיזמות למדתי שם, בחנות. מסחר ומגע עם אנשים, קנייה ומכירה זה אותו דבר בחברה גדולה או בחברה קטנה, בחנות מכולת או בחנות ירקות. יום עבודה אצלי מתחיל בשש בבוקר וכל מה שחשבתי עליו בלילה אני מוציא לפועל בבוקר. אם אתה אוהב את העבודה שלך אתה אף פעם לא מרגיש שאתה עובד".

"שכונה מוצלחת היא מכלול של דברים", מסביר אטרקצ'י את תפיסת עולמו, "אני לא מאמין רק בבניית בניינים, אלא בבניית קהילה. הפרויקט הראשון שלנו הוא פרויקט הגנים התלויים ביהוד, שנמצא ברחוב הרצל, שהוא הציר המרכזי של יהוד. לפני שמונה-תשע שנים זה היה המקום הכי מוזנח ביהוד, היה שם מגרש הכדורגל של הפועל יהוד שלידו מסוף אוטובוסים ולידם עשרות בניינים מלפני קום המדינה. זה היה מרכז העיר יהוד. כיום יש במקום 15 בניינים, 900 יחידות דיור והפרויקט עשה כל כך טוב למרכז העיר שקמים פרויקטים נוספים לידו. יהוד פורחת כיום, יש פאבים וצעירים ואנחנו רואים חיים בעיר. זה שיא העשייה. עשית משהו לעיר ולתושביה".

"אאורה היא מפעל חיים, לעולם לא אמכור את החברה. גם בעוד 10-15 שנים אהיה באותו מקום. אני יזם בנשמתי. אם לא הייתי יזם נדל"ן החלום שלי היה להיות בעלים של קבוצת כדורגל. איזו? מנצ'סטר יונייטד כמובן".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully