וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון ששובר את הרשת: משפטים שרק יזמי נדל"ן ודיירים אומרים

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

12.1.2019 / 0:00

לפני פרויקט תמ"א 38 אתם שומעים הרבה הבטחות גדולות שיכולות לרמוז על בורות שאליהם אפשר ליפול בהמשך הדרך. הנה כמה משפטים שיזמי נדל"ן ודיירים אומרים אלה לאלה ומדד אחד שיעניק לכם מידע מקיף, שיסייע לכם לצאת לפרויקט חכמים יותר

התחדשות עירונית היא תחום מורכב וכל פרויקט בו מעסיק עשרות ואף מאות אנשים. לכל אחד מהם רצונות משלו, אינטרסים משלו ואתגרים שהפרויקט מציב בפניו. כמו בכל תחום בחיים, גם תחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית מייצרים הבטחות או מילים שלמעשה חשופות בפנינו לא מעט בורות אפשר ליפול אליהם בהמשך הדרך.

מרכז הנדל"ן ואתר מדלן פיתחו מערכת ייחודית שממפה את העשייה בתחום, תוך יצירת מוקד ידע בלעדי על תמ"א 38 ופינוי-בינוי, המבוסס על אסמכתאות רשמיות ועל בדיקות שטח. "המדד להתחדשות עירונית" משקלל את העשייה של כל יזם באופן מקצועי ומהימן, ומסייע לדיירים לקבל החלטה מושכלת ומבוססת נתונים. כך שאם יזם נדל"ן מבטיח להפוך את הדירה הצנועה שלכם לענקית ומפוארת בזכות הטבות רבות שיעניק לכם, יש דרך לבדוק אותו, משום שהמדד מאפשר לדיירים לבדוק מי היזמים המובילים בעיר שלהם, כמה פרויקטים יש לכל חברה ואיזה פרויקטים ביצעה ומייצר שיקוף של נתונים כדי לסייע להגיע להחלטה נכונה. מדד ההתחדשות העירונית 2019 יספק לכם את דירוג החברות המובילות בתמ"א 38 ופינוי בינוי.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully