וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורס שילמד אתכם הכול על פינוי-בינוי

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

21.12.2018 / 0:00

כשהדיירים, היזם, האדריכל והקבלן משתפים פעולה בפרויקט התחדשות עירונית, מדובר בנושא מורכב שחובה להעמיק את הידע לגביו. מרכז הנדל"ן יפתח בקרוב קורס שבו תלמדו את היבטיו השונים של הנושא. יוסי בר דוד, מנכ"ל אלמוג פינוי-בינוי, מספר לכם למה כדאי לכם לקחת חלק בו

בהיעדר עסקאות מסורתיות כגון עסקאות קרקע פרטית ורכישת קרקעות למגורים מהמדינה, אנו נותרים עם חלופה נדל"נית אמיתית אחת - פינוי בינוי, תחום שהניסיון בו מועט ולמעשה רבה הנסתר על הגלוי ועל המצוי", אומר יוסי בר דוד, מנכ"ל אלמוג פינוי-בינוי. "יחד עם זאת, כולנו יודעים שמדובר בתחום מורכב ומאתגר כאחד. בהשוואה לפרויקטי נדל"ן אחרים, בפינוי בינוי אנו מחויבים לידע ומקצועיות בנושאים רבים ומגוונים - תכנוניים, חברתיים, חוקתיים, כלכליים ועוד. כל זאת בתהליך של שינוי תב"ע מורכב המותאם בדיוק לדרישת הרשויות השונות וכמובן לתמורות של בעלי הזכויות במתחם, כל זאת בהתאמה ובראייה כלכלית נכונה".

בקרוב ייפתח במרכז הנדל"ן קורס חדש בנושא פינוי-בינוי המיועד לאנשי נדל"ן כמותכם. בקורס תוכלו לפגוש ולהכיר את אנשי העשייה המובילים בענף וללמוד ממקור ראשון על הקטר החברתי-כלכלי המוביל בתחום הנדל"ן בישראל. במהלך המפגשים נחשוף את הקשיים הרבים ונלמד את הפתרונות באמצעות אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון מוכח בתחום. המטרה היא למנוע מכם את בזבוז הזמן, המשאבים ועוגמת הנפש".

לפרטים נוספים ולהרשמה

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully