וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניוני העתיד יהיה שונים לגמרי ממה שאתם מכירים

וואלה! NEWS בשיתוף ועידת הקניונים ורשתות המסחר, וואלה! NEWS בשיתוף ועידת הקניונים ורשתות המסחר

6.12.2018 / 13:19

בעלי ומנהלי הקניונים והבעלים והמנהלים של רשתות המסחר התכנסו באילת לוועידת הקניונים ורשתות המסחר, שבה הוצגו הטרנדים החדשים בתחום ודנו בנושאים הבוערים בדגש על הצרכנים החדשים והחדשנות הטכנולוגית. איך ייראו הקניונים בעתיד? הנה כמה מגמות שכדאי להכיר

צילום מסך

קניונים הם אחד ממקומות הבילוי המועדפים על הישראלים, אולם הם עוברים כיום שינויים שלא תמיד גלויים לעין, אשר מתאימים אותם לעתיד. ועידת הקניונים ורשתות המסחר שהתקיימה באילת בין 25-27 בנובמבר הייתה המפגש הגדול והמשמעותי ביותר של ענף הריטייל בישראל. מצד אחד כל בעלי ומנהלי הקניונים ומרכזי הקניות ומצד שני בעלים ומנהלים של רשתות המסחר בישראל.

"זוהי הפעם ה-13 ברציפות שבה כל בכירי הענף נפגשים", אומר דדי ריזל, יו"ר ועידת הקניונים ורשתות המסחר, "הוועידה הזו היא מדורת השבט של הענף כולו". הוועידה עסקה בכל הנושאים הבוערים בתחום ובנוסף הציגה את כל הטרנדים מהארץ והעולם. השנה הוועידה שמה דגש על הצרכנים החדשים, על חדשנות טכנולוגית, על יצירת חוויה ועל הכיוון אליו צועד עולם הריטייל. "כמובן שההשפעה המשמעותית היא האינטרנט שמשפיעה בכל העולם וגם בישראל", אומר עמיר בירם, מנכ"ל חברת JTLV, "היא משפיעה על פעילות המסחר בקניונים ומרכזי הקניות. קניונים הם בדרך גלל שטוחים ואינם בנויים לגובה ואפשר להוסיף עליהם שימושים כמו מגורים, משרדים ודיור מוגן. המגוון הזה מעל קניון יכיל גם את המסחר למטה".

"אחרי הרבה שנים של סטגנציה יש לנו שיאים וזה יוצר הזדמנות להרבה מאוד ענפים חדשים", אמר אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, "לקניונים יש הזדמנות מאוד גדולה ואפשר לשלב מלונאות, מה שכבר קורה, בתוך הקניונים, להציע מקומות לינה מהקפסולות ועד לחדרים הסטנדרטיים, להקים בגג הקניון בריכה ובר ולחבר את זה".

"יש שלוש מגמות על שהולכות לעצב את העתיד. ישראל חווה את 'שמיים פתוחים', העולם נהיה שטוח, השנייה זו הטכנולוגיה שמשנה את התמונה והדבר השלישי שנהיה כאן צפוף. הצפיפות תכתיב את התהליכים העתידים", הוסיף חנן מור, יו"ר קבוצת הנדל"ן MORE, "הרחוב עומד להיות הדבר הבא עם המרכזים השכונתיים וקרבת המגורים של האנשים אליהם. איכות המגורים תהיה לגור לבלות ולעבוד במרחק חמש דקות מהבית".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף ועידת הקניונים ורשתות המסחר, וואלה! NEWS בשיתוף ועידת הקניונים ורשתות המסחר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully