וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקניונים כבר לא ייראו אותו דבר דרך המשקפיים האלה

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

25.11.2018 / 8:00

על מה אנחנו מסתכלים במהלך קניות בחנות? לטכנולוגיה יש תשובה לכך ומשקפי הדאטה עשויים לחולל מהפכה באופן שבו יעוצבו קניונים. בועז יריב, מייסד ומנכ"ל חברת SEBOFX מסביר לקראת ועידת הקניונים ורשתות המסחר שתתקיים ב-25-27.11 מה המשקפיים יתרמו לחוויית הקנייה

צילום מסך

התחרות בין מרכזי הקניות לאתרי האינטרנט על קהל הצרכנים משנה את האופן שבו אנחנו רוכשים מוצרים ומבלים. איך מודדים מי לקוח פוטנציאלי ומי סתם סקרן? הטכנולוגיה מספקת לנו פתרון בעזרת משקפי דאטה שעוקבת אחרי מבט העיניים. "כיום בעולם השיווק והקמעונאות משתמשים בטכנולוגיה הזו כדי להבין מהי האינטראקציה הוויזואלית של הקונים בתוך החנות - אמצעי הנראות, שילוט, מרצ'נדייז ועוד", אומר בועז יריב, מייסד ומנכ"ל משותף של חברת SEBOFX.

בין התאריכים 25-27 בנובמבר תתקיים ועידת הקניונים ורשתות המסחר ובה ידונו בשינויים בהרגלי הצריכה בעקבות המהפכה הטכנולוגית ובעוד שורה של נושאים בתחום. משקפי הדאטה האלה הם דוגמה לחידוש טכנולוגי שיכולות להיות לו השלכות עצומות על האופן שבו יעוצבו החנויות במרכז הקניות.

"המשקפיים האלה נוצרו לתת לנו דאטה כדי להבין למה הדברים קורים", מוסיף יריב, "להבין מה מגרה את האנשים בתוך הסביבה של החנות. מצאנו שהקשר בין מה שאנחנו מדווחים שהם רואים לבין מה שראו הוא קטן מאוד. 30 אחוזים מהאנשים דיווחו על דברים שמעולם לא ראו, כך שאי אפשר להסתמך רק על מה שהם רואים. אנחנו צריכים להבין היום מה בעצם המניע, מהי הסיבה לגירוי שממנו נוצרת אינטראקציה וקנייה. אנחנו עובדים עם לא מעט לקוחות בארץ ובחו"ל והלקוחות הבינו ש-90 אחוזים מהמידע מגיעים מהעיניים וצריך להבין על מה לקוחות מסתכלים כדי לספק מרחב ידידותי ואפקטיבי יותר".

ועידת הקניונים ורשתות המסחר שתתקיים בין 25-27 בנובמבר היא המפגש הגדול והמשמעותי ביותר של ענף הריטייל בישראל. מצד אחד כל בעלי ומנהלי הקניונים ומרכזי הקניות ומצד שני בעלים ומנהלים של רשתות המסחר בישראל. הוועידה עוסקת בכל הנושאים הבוערים בתחום ובנוסף מרכזת את כל הטרנדים המגמות והחדש טעות מהארץ והעולם. השנה הוועידה שמה דגש על הצרכנים החדשים, על חדשנות טכנולוגית, על יצירת חוויה ועל הכיוון אליו צועד עולם הריטייל.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully