וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חובה לקנות דירה: האלטרנטיבות שלכם להשקעה בנדל"ן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

3.12.2018 / 8:03

לא תמיד יש לנו יכולת לקנות דירה, אבל זה לא אומר שאי אפשר להשקיע בנדל"ן. אילן בן ישי, יו"ר חברת וולת'סטון אחזקות, מסביר מדוע השקעה בחברות המתמחות בהשקעות אלטרנטיביות והלוואות ליזמים היא רק אופציה אחת מבין כמה שיכולה להניב לכם תשואה. צפו

צילום מסך

הקשחת המדיניות הממשלתית בנוגע לרכישת נכסים בארץ הרחיקה את המשקיעים מקניית דירות. הכלכלן הראשי במשרד האוצר דיווח באוגוסט 2018 כי שיעור המשקיעים מסך רוכשי הדירות ירד לפחות מ-12%, הנתון הנמוך ביותר ב-15 השנים האחרונות. מהן האלטרנטיבות שעומדות בפני מי שרוצה להשקיע בנדל"ן אך לא לקנות נכס?

"על מנת להשקיע בנדל"ן בישראל לא חייבים לקנות דירה, עם כל כאב הראש הנלווה לכך", אומר אילן בן ישי, יו"ר חברת וולת'סטון אחזקות המתמחה בהשקעות אלטרנטיביות, "אפשר להגיע להשקעה בנדל"ן על ידי חברות המתמחות בתחום ההלוואות ליזמים, לדוגמה בתחום ההתחדשות העירונית או מחיר למשתכן. באמצעות ההלוואות ליזמים המשקיע יכול לקבל תשואה מכובדת, בלי להתעסק בנושא כמו רכישת דירה או השקעות בחו"ל".

איך זה מתבצע? השקעה ביזמות נדל"ן מאפשר למשקיע ליהנות ממקצועיותם ומומחיותם של החברות שמאתרות את הפרויקטים אטרקטיביים למשקיעים, שלמעשה מלווים כסף ליזמים בתחום תמ"א 38 והכסף הזה מניב תשואה שהמשקיע היה רוצה לקבל אם היה נכנס לתחום הנדל"ן.

גם במחיר למשתכן, כמו בכל פרויקט נדל"ן, היזמים צריכים להיכנס עם הון עצמי. פה נכנסות לתמונה חברות שמשלימות הון עצמי ליזמים ובסופו של דבר התשואה מתגלגלת את המשקיע", מסכם בן ישי.

לאתר וולתסטון לחצו כאן

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully