וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, הלגונה הזו בישראל ואתם יכולים לגור בה

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

18.10.2018 / 8:00

חולמים לגור בצמוד קרקע על החוף? פרויקט ריף סלקטד בעתלית יגשים זאת: בנייה עצמית במגרשים בשטח 250 מ"ר הנמכרים במחיר התחלתי של 2 מיליון שקל למגרש. נור שגראוי סמנכ"ל בחברת שגראוי ליבוביץ: "הפרויקט במרחק נגיעה מהים ובקרבת כל השירותים הקהילתיים של עתלית"

הדמיה פרויקט ריף סלקטד עתלית. יח"צ,
הלגונה בעתלית בה יוקם פרויקט ריף סלקטד/יח"צ

תמיד רציתם לגור ליד הים? כעת יש לכם הזדמנות. פרויקט ריף סלקטד בעתלית, במסגרתו ניתן לרכוש קרקע לבניית בתים דו משפחתיים, יכול להיות זה שיגשים לכם את החלום. מדובר באחד הפרויקטים למגורים הייחודיים בארץ, הן בשל המרחק מהים - כ-200 מטרים בלבד - והן בזכות העובדה כי הוא מוקם ביישוב הסמוך לחיפה ובו שירותים קהילתיים.

הפרוייקט הממוקם מול אחת הלגונות הגדולות והיפות באיזור חיפה וכולל 65 מגרשים המיועדים לבנייה עצמית של צמודי קרקע. המגרשים משתרעים על פני 250 מ"ר ונמכרים במחיר התחלתי של 2 מיליון שקל למגרש. יתרה מכך, חברת שגראוי ליבוביץ, שמשווקת את פרויקט ריף סלקטד, מוכרת את הקרקע במחיר FIX PRICE הכולל מע"מ, השבחה, פיתוח ותשתיות ושכר טרחת עורך דין והרישום לטאבו. עד כה נרכשו כ-30 מגרשים על ידי קבוצה אנשי חברות היי-טק.

הדמיה פרויקט ריף סלקטד עתלית. יח"צ,
הדמיה של פרויקט ריף סלקטד בעתלית/יח"צ

עקב הביקוש למגרשים, ובניגוד לתכנון בתחילת הדרך לבנייה מרוכזת, החליטה חברת שגראוי ליבוביץ לא לבנות את הפרויקט, אלא לשווק קרקעות לבנייה עצמית, בין היתר, בשל הרצון של רוכשי הקרקעות לתכנן ולבנות את ביתם על פי צרכיהם, בניגוד לנהוג כיום בשכונות בני ביתך צמודות קרקע רבות.

"מדובר ברצועת קרקע במרחק נגיעה מהים ובקרבת כל השירותים הקהילתיים של עתלית", אומר נור שגראוי, סמנכ"ל השיווק בשגראוי ליבוביץ. "אנו מרגישים התעניינות מאוד גדולה הן אצל משפרי דיור מהאזור חיפה והצפון והן אצל בעלי מקצועות חופשיים מאזור המרכז המחפשים לבנות את ביתם על החוף. הקרקעות מאושרות לבנייה ונרשמות בטאבו".

לאחרונה חברת שגראווי ליבוביץ חברה ליזמים נוספים הבונים בשכונה וחתמה עם מועצה אזורית חוף הכרמל על הסכם פיתוח הכולל סלילת כבישים, הקמת מערכות מים וביוב, פארקים, מערכות תאורה, שבילי אופניים, שבילי הליכה ופארק שישתרע שטח של כשלושה דונמים. הסכם הפיתוח מבטיח לרוכשים כי אם סיום הבנייה הם יוכלו להיכנס לביתם החדש מיד, בלי לחכות לסיום בניית תשתיות ומערכות הכבישים או הפארקים.

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully