וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם מחכה לכם: עצת הזהב של אבי כץ ליזמי נדל"ן ישראלים בחו"ל

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

6.10.2018 / 0:00

אפשרויות הרבות בשוק הנדל"ן הבינלאומי הופכים את ההשקעה בחו"ל לכדאית, ובתנאי שעושים זאת נכון. אבי כץ, מייסד רשת קופיקס וקרן הגשמה, עומד על ההבדלים בין השווקים ומסביר כיצד יזמי נדל"ן צריכים לפעול. צפו

צילום מסך

האם השוק הבינלאומי הוא אלטרנטיבה לשוק הישראלי? גלית מאירי, סמנכ"ל פיתוח עסקי במרכז הנדל"ן אירחה את אבי כץ, מייסד רשת קופיקס וקרן הגשמה, כדי לברר מה ההבדלים בין השוק המקומי לשוק בחו"ל ומה חשוב לדעת לפני שפונים לעסקאות נדל"ן בחו"ל.

כשבוחרים נכס בחו"ל מהו הקריטריון הקריטי ליזם נדל"ן בחו"ל?

"יש שלושה דברים שאחד משליך על שניהם - איכות השותף, איכות הנכס והמיקום. קחי שותף מצוין וכבר עשית חצי דרך בעניין המיקום ואיכות הנכס, כי יזם מצוין ומקומי שמכיר את העיר ברמה של ההבדלים בין צדדים של רחובות, אז ברגע שיש יזם יש לבדוק אותו".

מהם חסמי הכניסה ליזמי נדל"ן ישראלים שרוצים להיכנס לשוק הבינלאומי?

"החיסרון הישראלי ידוע - 'אני יודע הכול, מי ילמד אותי?'. לפעמים לא רע להיות 'טיפש', אמריקה מנצחת כי היא לא חכמה מדי. ותר על חצי מהכסף וקח יזם מקומי. בהשקעה בנדל"ן בחו"ל יש סיכון של שוק שלא קשור ליזם, כוחות שוק, שערי מטבע, דברים שלא קשורים ליזם. אדם שרוצה להשקיע ביזמות נדל"ן בארץ ובחו"ל צריך לזכור להקצות סכום כסף שאיתו אפשר 'לשחק' תמצא יזם טוב, מקום טוב ומוצר טוב אתה מצמצם את הסיכון".

בתאריך 8.10.18 ייפתח קורס יזמות נדל"ן בחו"ל של מרכז הנדל"ן במרכז יצחק רבין, תל אביב. לפרטים הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully