וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה להשקיע בנדל"ן, בארץ או בחו"ל? הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

29.9.2018 / 0:00

הריבית הנמוכה הובילה משקיעים רבים לפזול לשוק הנדל"ן בארץ ובחו"ל, אבל לפני שעושים את זה יש כמה נקודות חשובות שצריך להסתכל עליהן. ירון פיטארו, מנכ"ל חברת Wealthstone אחזקות, מספק מספר נקודות שעליהן לא מומלץ לדלג אם אתם רוצים שההשקעה תהיה בטוחה ומשתלמת

צילום מסך

הריבית בבנק אפסית ולא מעט אנשים מנצלים זאת כדי לחפש הזדמנויות השקעה בנדל"ן. לצד ההשקעות הקונסרבטיביות, בשנים האחרונות החלו יותר ויותר ישראלים לפזול לשווקים בחו"ל. ירון פיטארו, מנכ"ל חברת Wealthstone אחזקות ומנהל השקעות ראשי בחברה, מסביר כיצד יש לגשת לעסקאות מסוג זה ולמזער סיכונים.

"מי שרוצה להשקיע בחו"ל צריך לבדוק מספר דברים", אומר פיטארו, "יש לבדוק את הבטוחות בהשקעה ואת המיסוי - תושבי הארץ יכולים לסבול ממיסוי שלא הכירו על דירות בחו"ל. כמו כן, צריך לבחון אילו הגנות קיימות במידה שנוצרת בעיה". כמו כן, פיטארו מציין את ההשקעה בשותפות מוגבלת - עד 35 משקיעים שנמצאים תחת הסכם אחד, נדבך נוסף המקטין את הסיכון.

וולת'סטון נדל"ן הינה בין החברות הגדולות ביותר בישראל למימון פרויקטים מסוג תמ"א 38, באמצעות שותפויות מוגבלות, בהן היא משמשת כשותף הכללי. וולת'סטון נדל"ן עוסקת במימון ולווי פיננסי של פרויקטים בענף הנדל"ן, בהתחדשות עירונית, תמ"א 38, פינוי-בינוי ופרויקטים הדורשים הון עצמי ולווי חוב בכיר וולת'סטון מממנת כיום עשרות פרויקטים בגוש דן, חיפה וירושלים. הפרויקטים ממוקמים במקומות האטרקטיביים ביותר בארץ, בעלי פוטנציאל הרווחיות הגבוה ביותר.

לאתר וולתסטון לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully