וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לבלבול: ההארה שקיבלו אנשי הנדל"ן בישראל

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

1.8.2018 / 7:09

התיקונים הרבים בהליכו תכנון ובנייה בשנים האחרונות גרמו לאנשי נדל"ן רבים לחוסר בהירות באשר לנושאים מסוימים. בכנס שערך מרכז הנדל"ן מומחי הנדל"ן דניאלה פוסק ואבישי קימלדו היו מאלה שהעניקו להם מענה לשאלות הבוערות

צילום מסך

ענף הבנייה מתפתח ומתחדש כל העת לא רק מבחינת טכנולוגיות הבנייה ועיצוב המבנים, אלא גם מבחינה ביורוקרטית. תקנות חדשות, שינויים מבניים בתחום ועדכונים וחידושים בהליכי תכנון ובנייה הם חלק מהמציאות בענף, וכדי לעשות לאנשי הנדל"ן בישראל סדר בדברים יזם מרכז הנדל"ן יום עיון שתכליתו להסביר את כל מה שקשור לתכניות בסמכות הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה.

"הכנס הזה נעשה כדי לעדכן את היזמים, בעלי הקרקע, עורכי דין, שמאים וכל מי שקשור לענף הנדל"ן", אומרת עו"ד אילנה בראף שניר, שותפה בכירה במשרד הררי טויסטר ושות', "התיקון נעשה ב-2014 ומאז אושרו עוד הרבה תיקונים וכולם מבולבלים ורוצים לדעת מה אושר. אחרי יום העיון הזה יזמים יוכלו לקבל החלטות - היכן ובאיזה מסלול ללכת".

"70 אחוז מהתכניות שאנחנו מאשרים היום הן תכניות הקשורות להתחדשות עירונית", אומרת דניאלה פוסק, יו"ר ועדת התכנון במחוז תל אביב, "אנחנו יודעים היום להביא תכניות לאישור בפרקי זמן של שנה ואף פחות מזה. ההליך של הכנת התכנית בשיתוף פעולה עם הוועדות המקומיות והמחוזיות הוא הליך שמאוד מקצר ויוצר ודאות".

"יזם צריך ודאות, הן מטעם הוועדות והן מטעם העיריות", אומר אבישי קימלדורף, סמנכ"ל תכנון חברת שיכון ובינוי נדל"ן, "ככל שאתה יודע לאיזה תהליך אתה נכנס, מה לוחות הזמנים שלו ומה דורשים ממך, הסיכוי לאשר את התכנית ולקבל תכנית איכותית הוא גבוה יותר".

לאתר מרכז הנדל"ן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully