וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהשר גלנט ועד לטפירו: האירוע שהזניק את עולם הנדל"ן הישראלי קדימה

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

22.7.2018 / 7:00

כ-600 אנשי נדל"ן - יזמים, קבלנים, אדריכלים, משפטנים ושמאים, ביניהם ח"כ אורן חזן ומומחי הנדל"ן דן קצ'נובס התכנסו במתחם התחנה בתל אביב למסיבה שכולה נטוורקינג וכיף. שר השיכון והבינוי יואב גלנט: "יש לנו משימה משותפת - לדאוג לפתרונות הדיור לאוכלוסייה בישראל"

צילום מסך

לפעמים מפגש אישי לא פורמלי יכול ליצור הזדמנויות חדשות ולזרז תהליכים קיימים. זה מה שעמד לנגד עיני מרכז הנדל"ן וקבוצת הנדל"ן של ישראל בראשות עופר פטרסבורג, שיזמו את אירוע הנדל"ן הגדול בישראל. כ-600 אנשים מתחום הנדל"ן, ביניהם יזמים, אדריכלים, קבלנים, עורכי דין ושמאים - הגיעו למתחם התחנה למסיבה גדולה שכולה נטוורקינג, הכרויות עסקיות וכיף.

"לחיבור הזה, שבו אנשים מכירים זה את זה, יש ערך רב כי בסוף כולנו באותו צד", אמר שר השיכון והבינוי יואב גלנט, "יש לנו משימה משותפת והיא לדאוג לפתרונות דיור לכול האוכלוסייה בישראל. יהיו 15 מיליון איש במדינת ישראל בשנת המאה והם צריכים לגור איפשהו, אנשים צריכים פתרון זול, קבלנים צריכים להרוויח והמדינה צריכה לפתור את עניין התשתיות והמוסדות".

ח"כ אורן חזן: "זה אירוע ראשון מסוגו, קהילת הנדל"ן התכנסה כדי לחבר ולמזג את כל קצוות הנדל"ן של ישראל ונקווה שתצא ממנו בשורה". דן קצ'נובסקי, מנכ"ל משותף במרכז הנדל"ן: "זה אירוע של נטוורקינג, פאן, משהו שהיה חסר ואין ספק שהיה צורך לזה. הראיה היא שפקדו אותו מעל 600 איש בענף". יהודה כתב, יו"ר איגוד קבלני תל אביב: "לדעתי זה אירוע מכונן, לעשות מפגש כזה עם רגולטורים, יזמים, קבלנים - וזה לא פשוט".

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully