וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ארה"ב: שוק הנדל"ן האירופי מזמין את הישראלים

וואלה! NEWS בשיתוף DWF

26.7.2018 / 8:00

צ'ארלס קוסקס, דניאל זאני וריצ'רד ברקס, עורכי דין מפירמת DWF מסבירים באולפן וואלה! NEWS על הזדמנויות ההשקעה בבריטניה, איטליה וצרפת. איזה סוג נכס כדאי לחפש?

מערכת וואלה!

משקיעים ישראלים רבים מחפשים אחרי הזדמנויות השקעה בחו"ל. בין אם הם מחפשים אחרי נדל"ן למגורים או נכסים מניבים רובם מתמקדים באירופה.

צ'ארלס קוסקס, דניאל זאני וריצ'ארד ברקס, עורכי דין באחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים באירופה - DWF הגיעו לאולפן וואלה! על מנת להסביר לקהל הישראלי על ההזדמנויות שניתן למצוא כשמדובר על נדל"ן באירופה.

עו"ד ריצ'ארד ברקס מבריטניה אומר כי הישראלים מסתכלים החוצה והם מחפשים השקעות בחוץ. לדבריו השוק הבריטי הוא שוק מאוד שקוף, קל, פתוח וישיר ואין יותר מדי חסמי כניסות. ברקס מודה כי לאחרונה חווה גם השוק הגרמני מגמה דומה ומהווה תחרות.

לדבריו, כמות הכסף ואופי המניות מראה שאנשים מחפשים השקעה. הנכסים החזקים לדבריו הם מגורים לסטודנטים שמפיקים רווחים, קנייה להשכרה ושוק בתי האבות והדיור המוגן.

עו"ד דניאל זאני עובד במילאנו ויש לו יותר מ-25 שנות ניסיון בשוק הנדל"ן האיטלקי "אחרי כמה שנים רעות השוק משתפר", אומר עו"ד זארי. "יש 20% עלייה בכמות ההשקעות". זארי אומר כי "כולם מתמקדים במילאנו אבל אנחנו מנסים לגרום להם לראות שיש גם עוד מקומות להשקעה באיטליה".

המלצה אחת של עו"ד זארי היא השקעה בצפון מזרח המדינה - אזור תעשייתי ועם נגישות תחבורתית. "אפשר להגיע שם ל-10% תשואה לפני מינוף". עוד ממליץ עו"ד זארי לשואפים להיכנס לשוק הנדל"ן באיטליה למצוא יועץ טוב עקב מחסור בשקיפות בשוק.

עו"ד צ'ארלס קוסקס אומר כי "השוק הצרפתי במצב טוב מאוד. הוא הכלכלה השנייה בגודלה באירופה והקהל הישראלי מוזמן להשקיע. 2017 היתה שנה מצוינת. ב-3 השנים האחרונות גדלנו משנה לשנה".

לדבריו, "ההחזר תלוי באופי הנכסים. בשוק המשרדים בפריז התשואה תגיע ל-3-5% מחוץ לעיר - ל-6-8%. משרדים הם תמיד השקעה בטוחה אבל עכשיו המחסנים משגשגים ואני חושב שכדאי לשקול השקעה כזו".

לאתר DWF - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully