וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 חדרים בפחות מ-2.5 מיליון שקל: מגדל היוקרה החדש בגוש דן

וואלה NEWS בשיתוף גינדי החזקות, וואלה NEWS בשיתוף גינדי החזקות

29.6.2018 / 0:02

המגדל, שייבנה בשכונת רמת הדר בגבעת שמואל, יתנשא לגובה של 23 קומות ויכלול 107 יחידות דיור. גינדי החזקות תציע הנחה של 200-300 אלף שקל על 50 דירות אם הן יימכרו עד סוף יולי

הדמיה מגדל הלאום גינדי החזקות. גינדי החזקות,
מגדל הלאום/גינדי החזקות

גינדי החזקות תבנה את מגדל הלאום בשכונת רמת הדר החדשה בגבעת שמואל. המגדל יתנשא לגובה של 23 קומות ויכלול 107 יחידות דיור. תמהיל הדירות בפרויקט משלב דירות בנות 3 חדרים ועד 6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. עלות הקמת הפרויקט נאמדת בכ-180 מיליון שקל ואכלוסו צפוי בעוד כ-3 שנים.

לרגל השקת הפרויקט החדש, הודיעה החברה כי היא יוצאת במבצע שנקרא "בדיוק 50 רוכשים יקבלו מקסימום הנחה". ההנחות שיינתנו במסגרת המבצע, ינועו בין 200 ל-300 אלף שקל בהתאם לסוג הדירות, כאשר התנאי לקבלת ההנחות הוא שכל ה-50 דירות יימכרו במסגרת המבצע. מדובר בעסקה נוספת מתוך מגוון העסקאות של החברה שבוצעו בשנת 2017, במסגרתן השלימה גינדי החזקות עסקאות בהיקף כולל של למעלה מ-2,000 יחידות דיור.

סמנכ"לית השיווק של החברה רוני טננבאום: "החברה החליטה לצאת במבצע יוצא דופן ולהציע הנחות חסרות תקדים, אשר מתאפשרות בשל חסכון גדול של החברה בעלויות שיווק, פרסום, מימון ותקורות, ועל כן מצריך מבצע של 50 דירות בדיוק שתמכרנה. מקסימום ההנחה, מותנה במכירת 50 דירות עד לתאריך ה-31 ביולי".

גינדי החזקות מנחם אבי ליטל גיא ורועי גינדי. אלי דסה,
גיא, מנחם, אבי, ליטל ורועי גינדי/אלי דסה

"לדוגמא דירת 6 חדרים חדשה המוצעת כיום בשכונה החדשה במחירים שנעים סביב 2.8 מיליון שקל, מוצעת על ידנו במחיר של החל מ-2.449 מיליון שקל בלבד. ייחודיות הפרויקט מתאפיינת בתכנון חכם המנצל בצורה מקסימלית את שטח הדירה הנתון ובעלת מפרט טכני עשיר המתואם לקהל היעד".

שכונת רמת הדר החדשה אשר תמנה כ-1,800 יחידות דיור, נבנית בצד הדרומי של גבעת שמואל אשר נחשבת לעיר מבוקשת כיום במרכז הארץ בשל מיקומה בסמוך לצירי תחבורה ראשיים, מובילות בחינוך, במדדי היופי כעיר וסוחפת אליה משפחות רבות במעמד סוציו אקונומי גבוה.

עוד באותו נושא

מהטעות הזאת יכולים אנשי הנדל"ן להימנע - ובקלות

לכתבה המלאה
וואלה NEWS בשיתוף גינדי החזקות, וואלה NEWS בשיתוף גינדי החזקות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully