וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום שמעניק ליזמי נדל"ן את הדחיפה כדי לשחק במגרש של הגדולים

15.5.2018 / 8:00

מי שפועל כבר שנים בעולם הנדל"ן יודע עד כמה הפוטנציאל שלו גדול, ועד כמה אפיקי ההתפתחות שהוא מציע מרתקים. אבל כדי לעלות שלב ולהפוך ליזמים בעלי שם צריך ניסיון, אמביציה והרבה מאוד ידע. קורס יזמות נדל"ן ופיתוח עסקי של מרכז הנדל"ן ילמד אתכם איך לעשות זאת

בניית רב קומות בתל אביב. ShutterStock
הדרך שלכם לצמוח למעלה עוברת דרך לימודים שייתנו לכם כלים/ShutterStock

את שלל האפשרויות שמציע ענף הנדל"ן ליזם הממוצע כמעט כולם מכירים. בענף, הישראלי כמו גם העולמי, פועלים יזמים מכל הסוגים - קטנים, בינוניים וגדולים, אך כדי להשתייך לצמרת ולהימנות עם הגדולים ביותר, צריך להשקיע הרבה, לצבור ניסיון וכמובן להחזיק בהרבה מאוד ידע. מי שכבר נמצא בעולם הזה יודע שהוא צריך רק עוד דחיפה אחת קלה כדי לעשות את הצעד הגדול בדרך לפסגה.

קורס יזמות נדל"ן ופיתוח עסקי של מרכז הנדל"ן מספק ליזמים שכבר פועלים בענף את אותה הדחיפה החשובה אשר תזניק אותם כלפי מעלה. ב-11 מפגשים ייפתח לפניכם צוהר לעולמות חדשים - כאלו שידעתם שקיימים מסביבכם, בענף הנדל"ן שוקק החיים והמתפתח ללא הפסקה, אך תמיד הרגשתם שהם נמצאים מחוץ להישג ידכם.

הקורס יספק לכם את המידע החשוב לכל עסקת נדל"ן, את העצות שערכן לא יסולא בפז ואת הכלים שבהם משתמשים כל אותם יזמים מרכזיים שמניעים, לגמרי לבדם לעיתים, את כל ענף הנדל"ן המקומי. זו ההזדמנות שלכם להפוך מאנשי נדל"ן רגילים ו'ממוצעים' ליזמים מובילים ולשחקנים רווחיים.

את הקורס מעבירים אנשי מקצוע עתירי ניסיון, אשר ישתפו, ישיאו עצות ויל?מדו על הסודות להצלחה בענף. הידע שתרכשו כאן הוא בדיוק אותה תוספת, אותו 'גרוש ללירה' שהיה חסר לכם כדי להתחיל לשחק במגרש המרכזי.

הקורס מתקיים בשעות 17:00-20:30 במרכז יצחק רבין בתל אביב, וייפתח בשבועות הקרובים - מומלץ להקדים ולהירשם.

להרשמה הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully