וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הופכים פרויקט נדל"ן למותג?

תוכן פרסומי

26.3.2018 / 8:01

האדריכלים הם מאנשי המקצוע החשובים ביותר בענף הנדל"ן. "ערב נדל"ן על הבר" ב-27.3, מזמין את אנשי הנדל"ן להכיר את האדריכלים מקרוב, לשמוע כיצד משאירים חותם בתכנון אדריכלי. רחל פללר, אילן פיבקו וגיל שנהב יגלו לכם איך הופכים פרויקט נדל"ן למותג

נדל"ן על הבר. מרכז הנדל"ן,
נדל"ן על הבר/מרכז הנדל"ן

האדריכלים הם מבעלי התפקידים החשובים ביותר בענף הנדל"ן, ועבודתם מהווה את המרכיב המשפיע יותר מכול - הן על תדמית הפרויקט והן על שיקולי הקנייה של הרוכש. יותר מכל פרסומת, סלוגן, או אמצעי שיווק - הבניין הניצב במלוא תפארתו מול העיניים ושובר את קו הרקיע, הוא זה אשר ישפיע על ההחלטה של הרוכש הפוטנציאלי.

כעת ניתנת לאנשי נדל"ן, יזמים, אדריכלים ומעצבים, הזדמנות להכיר מקרוב שלושה מהאדריכלים המובילים בארץ וללמוד על תפיסת עולמם.

ערב 'נדל"ן על הבר', שייערך ביום שלישי, ה-27 במרץ, במסגרת סדרת המפגשים של מרכז הנדל"ן בשיתוף האוניברסיטה העברית בירושלים, מזמין אתכם לשמוע שלוש הרצאות של אדריכלים מהמשרדים הידועים בישראל: רחל פללר, שותפה בכירה במשרד האדריכלים יסקי מור סיון; אילן פיבקו, בעלי משרד האדריכלים פיבקו; וגיל שנהב, בעלי כנען שנהב אדריכלים.

בערב, שייערך בבר הטאפאס והיין ויקי כריסטינה שבמתחם התחנה בתל אביב, תוכלו להקשיב לאנשי המקצוע מהבכירים בתחומם אשר ידברו על האופן בו ניתן להשאיר חותם בתכנון אדריכלי, איך הופכים פרויקט נדל"ן למותג, מהם הטרנדים האחרונים בעולם האדריכלות בארץ ובעולם ועוד.

ערב "נדל"ן על הבר" ייערך ב-27.3 במתחם התחנה בתל אביב, בין 16:00 ל-19:00. מחיר השתתפות: 50 שקל (המחיר כולל כוס בירה או כוס יין).

לפרטים נוספים והרשמה לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully