וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחי הנדל"ן אוהד דנוס וליאור בכר על טרנד הנדל"ן העולמי שהגיע לתל אביב

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת בכר, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת בכר

29.3.2018 / 8:05

בערים הגדולות בעולם המשפחות הצעירות והחזקות לא עוזבות את העיר, והתופעה הזו מתחזקת גם בישראל. מסתבר שהאזורים שנהנים מהביקושים הגבוהים ביותר הן השכונות ברמת גן המקיפות את פארק הירקון. למה? מומחי הנדל"ן אוהד דנוס וליאור בכר מסבירים

מגדלים ובניינים במרכז העיר תל אביב. ShutterStock
המשפחות הצעירות חוזרות לעיר/ShutterStock

בישראל אנו רואים בשנים האחרונות את התחזקות הטרנד העולמי של החזרה למטרופולין. זוגות העובדים בעיר מחפשות לחזור למטרופולין של תל אביב משום שהם מזהים יתרונות משמעותיים באזור: הם קרובים למקומות העבודה שלהם וחוסכים מהם "בילוי" בפקקים. הם נהנים משירותים מתקדמים של תחבורה ציבורית המשחררים מהצורך להחזיק יותר מרכב אחד. אותן משפחות מכירות ביתרונות העצומים של מערכות החינוך במרכז הארץ ובנגישות לשירותים מוניציפליים מתקדמים. ולא פחות חשוב: לבלות במוקדי הבילוי והתרבות של תל אביב ולחזור הביתה תוך מספר דקות.

עם זאת, העלייה המטאורית של המחירים בתל אביב, שהגיעה לרמה של למעלה מ-50 אלף שקלים למ"ר, גורמת להם לחפש יעדים צמודים לתל אביב, המגלמים מחירים נמוכים משמעותית ופוטנציאל השבחת הון.

שכונת חרוזים: היתרונות של תל אביב במחיר משתלם במיוחד

אחד היעדים האטרקטיביים לזוגות אלה הוא ללא ספק השכונות המקיפות את פארק הירקון ברמת גן ובפרט שכונת החרוזים, הנמצאת מעברו המזרחי של נחל אילון וגובלת בפארק הירקון. השכונה נחשבת לאחת הפנינות של רמת גן. בין יתרונותיה: אופי שקט ואינטימי וקהילה של משפחות צעירות ומשכילות; מערכת חינוך עטורת הפרסים של רמת גן, כמו גם מגוון גנים, בתי ספר יסודיים ותיכונים מהמובילים בישראל; קרבה לפארק הירקון המאפשר חיים בריאים ופעילים ושילוב פעילות ספורט על בסיס יומי, כמו גם אפשרות לבלות עם הילדים רחוק מהמסכים וקרוב לטבע.

בנוסף השכונה מתאפיינת בנגישות לנתיבי התחבורה המרכזיים ולנתיבי איילון, מערכת תחבורה ציבורית מהטובות בארץ ועם עם השלמת הקו האדום של הרכבת התחתית, יוכלו תושבי השכונה ליהנות מרכבת קלה שתוביל אותם לכל מוקדי העניין בתל אביב.

הרכבתם של שני מחפרים שיסייעו בכריית המנהרות של הרכבת התחתית בתל אביב, 4 בדצמבר 2016. ראובן קסטרו
הרכבת הקלה תחבר את השכונות שסביב תל אביב לעיר ללא הפסקה/ראובן קסטרו

פוטנציאל תשואה מהותי עם הקו האדום

"כאשר חיפשנו דירה לקנייה באזור תל אביב, השכונות שבחנו היו בבלי והצפון הישן בתל אביב, בזכות אופיין האינטימי והקרבה לפארק הירקון", מספרים דן ושרון - זוג הייטקיסטים שעברו לשכונה לאחרונה. "עם זאת, המחירים בשכונות אלה הגיעו לרמה של כ-50 אלף שקלים למ"ר ויותר מכך. בשכונת חרוזים גילינו כי רמת המחירים היא כמעט חצי כ-28 אלף שקלים למ"ר ואנחנו נהנים מאותה קרבה למרכז, מתחושה יותר קהילתית וממערכת החינוך המעולה בשכונה, הנחשבת לאחת הטובות בארץ".

"שכונת חרוזים מהווה הזדמנות יוצאת דופן לאלה המעוניינים להישאר בתל אביב ולשלם 40% פחות", מחזק את דבריהם אוהד דנוס, נשיא לשכת שמאי המקרקעין היוצא. "השכונה נמצאת במרחק של עשר דקות הליכה מכיכר המדינה, נהנית מנגישות יוצאת דופן לעיר וחשוב מכל - מגלמת פוטנציאל תשואה לא מבוטל, עם השלמת הקו האדום. הערכתי היא כי השלמת הקו האדום תהפוך את השכונה למוקד עליה לרגל וכי הפער במחירים יצטמצם באופן מהותי לרמה של 15% בלבד לטובת תל אביב".

פרויקט CITYNEST ברחוב אנה פרנק, רמת גן. יחצ,
פרויקט CITYNEST ברחוב אנה פרנק הסמוך לפארק הירקון/יחצ

התחדשות עירונית: הזדמנות פז לחזור למטרופולין

פרויקט CITYNEST ברחוב אנה פרנק בשכונה הוא דוגמה למיצוי היתרונות המגוונים שלה. "הפרויקט שלנו בשכונת החרוזים מעניין מאוד משפחות צעירות לאור היתרונות שהשכונה מגלמת עבורם - אפשרות לקנות בית חדש בשכונה ותיקה ומבוססת וליהנות מכל תשתיות החינוך והשירותים החברתיים המצטיינים של רמת גן", אומר ליאור בכר, מנכ"ל ובעלים של קבוצת בכר הבונה את הפרויקט.

"בפרויקט שלנו ברחוב אנה פרנק בשכונת החרוזים, הרוכשים יכולים ליהנות מדירה עצומה, על שטח של 140 מ"ר ועם מרפסת של כ-20 מ"ר ולגור בכפר בתוך עיר. כל זאת במחיר שתמורתו אפשר לקבל דירת שלושה חדרים בתל אביב. אם לפני שנתיים הלקוחות שלנו היו ברובם זוגות מבוגרים, שהילדים שלהם עזבו את הבית והם רוצים לחזור ללב הערים, הרי שבשנתיים האחרונות אנחנו רואים חזרה מסיבית של משפחות צעירות עם ילדים, שרוצות לחוות את החיים במטרופולין מבלי לוותר על סביבה ירוקה, שקטה וקהילתית לחיי המשפחה".

קבוצת בכר נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית, ולה למעלה מ-40 פרויקטים בפריסה רחבה על פני כל אזור המרכז. הקבוצה יוזמת ומבצעת את כל הפרויקטים בתוך הבית: מאיתור הפרויקטים ופעילות מול בעלי הדירות, דרך בניית הפרויקט וביצועו. הקבוצה מקדישה משאבים ניכרים לניהול מערך שירות ללקוחותיה, שמטרתו להעניק שירות קשוב, מקצועי וכזה המעניק ערך מוסף מהותי במהלך הפרויקט ועד לאחריו.

לאתר קבוצת בכר

ליאור בכר, מנכ"ל ובעלים של קבוצת בכר. יחצ,
" לחוות את החיים במטרופולין מבלי לוותר על סביבה ירוקה, שקטה וקהילתית לחיי המשפחה". ליאור בכר, מנכ"ל ובעלים של קבוצת בכר/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת בכר, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת בכר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully