וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיות חכם, לחיות נכון: הבניינים החכמים של רמת גן מציבים סטנדרט מגורים חדש

3.4.2018 / 8:03

אם עד היום 'בית חכם' נשמע כמו חלום רחוק, היום הוא כבר הופך למציאות עם פרויקט smart towers בשכונת הערמונים ברמת גן

כבר שנים שנשמעים סביבנו דיבורים על 'הבית החכם', זה שאפשר יהיה לנהל מרחוק בלחיצת כפתור. מה שנשמע כמו פנטזיה רחוקה עד לפני שנים אחדות, הופך למציאות בשטח עם הקמתו של פרויקט smart towers ברמת גן - פרויקט שבו שני בניינים בני 23 קומות, עם פנטהאוזים, מיני פנטהאוזים, מרפסות גדולות, שטחים ציבוריים גדולים והכי חשוב: עם מערכת בית חכם מובנית, שתהפוך את חיי הדיירים לפשוטים ונוחים מאי פעם.

כנען. אתר רשמי
כבר לא חלום רחוק, אלא מציאות קרובה. הבניינים של פרויקט Smart towers/אתר רשמי

פרויקט smart towers מוקם בימים אלו בשכונת הערמונים, והוא מציע לדייריו תנאים שבעבר הלא רחוק הם יכלו רק לחלום עליהם: דירות רחבות ידיים ברמת גימור גבוהה, תכנון גמיש ועיצוב קפדני; לובי רחב ידיים, מועדון דיירים גדול, מועדון משחקים חכם לילדים, מועדון כושר, מעלית חכמה וחניון תת-קרקעי חכם; מערכות שליטה ובקרה חדשניות בכל דירה, המאפשרות ניהול מלא של הבית דרך הסמארטפון שלכם, גם בשליטה מרחוק; מערכת חכמה לצריכת חשמל חסכונית, מערכת שאיבת אבק מרכזית, חלונות מבודדים ועוד.

Smart Towers נמצא בחלקה הדרום-מזרחי של רמת גן, מרחק נסיעה קצר מכביש 4 ומכביש 1, מרחק הליכה מהפארק הלאומי ומכפר המכביה ובסמיכות לבתי הספר הגדולים של העיר, כדוגמת תיכון 'בליך' ושני בתי ספר יסודיים במרחק של שתי דקות הליכה. בראש צמד הבניינים ממתינים לכם פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים הצופים מערבה, אל תל אביב ואל חוף הים. כל אלו מציבים סטנדרט מגורים שטרם נראה כמותו בישראל.

התקשרו עוד היום לפרטים נוספים: 9928*

לאתר הפרויקט: http://www.smart-towers.co.il/

תוכן מקודם
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully