וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורס שיהפוך כל עסקת נדל"ן שלך לבטוחה מבחינה כלכלית

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

26.2.2018 / 8:01

אחד ממרכיבי העסקה הדורש הבנה מעמיקה בקרב מנהלים ובכירים בחברות נדל"ן הוא תחום מיסוי הנדל"ן. קורס בן עשרה מפגשים, בראשות המנהלים האקדמיים עו"ד שי אהרונוביץ' ועו"ד מאיר מזרחי, יחל ב-27/02 ויעניק לכם יתרון תחרותי ויכולת מקצועית טובה יותר

ShutterStock

עסקה נדל"נית, מוצלחת עסקית ככל שתהיה, עלולה להפוך ללא אטרקטיבית ומוחמצת, אם לא סוגרים מראש את כל הפינות. קביעה זו מקבלת משנה תוקף ככל שאופי העסקאות מורכב יותר ומבנה העסקה מורכב מובנה יותר. אחד ממרכיבי העסקה הדורש הבנה מעמיקה בקרב מנהלים ובכירים בחברות נדל"ן הוא תחום מיסוי הנדל"ן, שלעיתים הבנת החוקים והמסרים שבו חשובים אף יותר מהלוקיישן הנבחר של הנכס וממחירו.

בקורס ייחודי בן 10 מפגשים, בהנחיית ראשי רשות המסים לצד מומחי מיסוי מהמגזר העסקי, יש לכם אפשרות לרכוש שליטה מעמיקה ומקיפה בתחום המיסוי במרבית הנישות והענפי הנדל"ן הרלוונטיים, וליהנות מוודאות כלכלית, יתרון תחרותי וזכות קדימה מקצועית בכל עסקה שתזדמן לידך בשנים הבאות. הקורס יחל ב-27 בפברואר 2018.

את קורס העומק בנושא מיסוי נדל"ן מטעם המרכז האקדמי לנדל"ן יובילו בכירי התחום, בראשות המנהלים האקדמיים עו"ד שי אהרונוביץ' ועו"ד מאיר מזרחי. הקורס יעסוק בכל אותם נושאי מיסוי החיוניים וקריטיים להצלחת עסקה ולניהול נכון של נכסי החברה ומדיניותה. הקורס, שהינו מבחינת חובה לא רק למנהלי החברה כי אם גם לנותני שירותים נוספים מתחומי המשפט, הפיתוח העסקי, החשבונאי ועוד, ישלב בין היתר הרצאות בנושאים אקטואליים כגון התחדשות עירונית, מיסוי קבוצות רכישה, מיסוי מקרקעין, חוק עידוד השקעות הון, מס רכישה, מיסוי פעולות תכנוניות ועוד נושאים ותחומים מרתקים תוך שילובם בפרקטיקה העסקית העכשווית.

היקף הלימודים: 10 מפגשים בני ארבע שעות

מועד הפתיחה: 27 בפברואר 2018

מיקום: מרכז רבין, רחוב חיים לבנון 8 תל אביב

לפרטים נוספים ולהרשמה לקורס לחצו כאן

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully