וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן היזמים המשווקים: יזמי התמ"א פונים לסוכנויות נדל"ן מקומיות

וואלה! NEWS בשיתוף סוכנות הנדל"ן לידרס, וואלה! NEWS בשיתוף סוכנות הנדל"ן לידרס

22.3.2018 / 7:46

מהו תמהיל הדירות הנכון? מה הרוכשים מחפשים? המעורבות של סוכנויות הנדל"ן המקומיות במיזמי התחדשות עירונית יכול לעשות את ההבדל. למה? יניב אדרי, בעלים ומנכ"ל סוכנות הנדל"ן לידרס בהרצליה, עם התשובות

בניינים בעיר הרצליה. לא לשימוש,
שכונות מגורים בהרצליה/לא לשימוש

אחד מגורמי ההשפעה הבולטים בהצלחה של פרויקטים בהתחדשות עירונית היא סוכנות הנדל"ן הנבחרת לליווי התהליך. מסירת שיווק הפרויקט לסוכנות נדל"ן מאפשרת ליזם להתפנות לתהליך התכנון והבנייה המורכב. היתרונות של סוכנות נדל"ן מקומית בהתחדשות עירונית הן רבות. סוכנות נדל"ן בעלת התמחות לוקאלית מסוגלת לסייע ליזם כבר בתחילת הדרך, בשלב אפיון הפרויקט. "כשיש פונקציה מקצועית שמטפלת בלוגיסטיקה של מיתוג, שיווק ובמכירה עצמה, היזם יכול לתעל את מרב האנרגיות להקמת הפרויקט ולתכנן את הפרויקט הבא וזה חוסך לו הרבה זמן ומשאבים", אומר יניב אדרי, בעלים ומנכ"ל סוכנות הנדל"ן לידרס בהרצליה, המייצגת מגוון רחב של פרויקטים, בין היתר של תמ"א 38.

אחד היתרונות הבולטים של סוכנות נדל"ן מקומית הוא היכרות מקיפה עם האזור בו מתוכנן מיזם הבנייה. "אנחנו יודעים בדיוק מה הרוכשים מחפשים ספציפית לסביבה הגיאוגרפית בה עתיד לקום הפרויקט", אומר אדרי, "לכן, נוכל לייעץ ליזם בקבלת החלטות מתאימות כמו למשל, תמהיל הדירות - האם יש ביקוש גבוה יותר לדירות קטנות או דירות גדולות, מהם המחירים הריאליים שבהם שניתן למכור את הדירות השונות, האם שווה להשקיע בשדרוגים שונים וכיצד לתכנן את הדירה כך שהיא תענה על הביקושים. לדוגמא, תכנון של דירת 3 חדרים גדולה במקום דירת 4 חדרים קטנה וכדומה".
התכנון הוא שלב קריטי, כי אם הדירות לא עונות על הדרישות באזור היעד, הפרויקט עשוי להיקלע לקשיים בשלב המכירה. "חשיבה מוקדמת המבוססת על ניסיון בשטח מאפשרת למקסם את הרווח גם מבחינת סוג הדירות וגם מבחינת עלות ריאלית התואמת למחירי השוק באותו מקום", מוסיף אדרי.

בנייני מגורים בעיר הרצליה. לא לשימוש,
בנייני מגורים בעיר הרצליה/לא לשימוש

אחת המעלות הגדולות בשיווק פרויקטים של התחדשות עירונית על ידי סוכנות נדל"ן מקומית היא לטענת אדרי בנקודת הפתיחה. "אנו מעורים בקהילה מעצם העובדה שאנו גרים ופועלים מקצועית בעיר, במקרה שלנו בהרצליה. בנוסף, מאגרי המידע שלנו מכילים כבר מאות רוכשים פוטנציאלים ויש לנו היכרות עם קהל הרוכשים: מה הם מחפשים וגם מהן האלטרנטיבות הקיימות בשוק וכך בעצם אינם 'הולכים לאיבוד' מבחינת היזם. יש חשיבות רבה לליווי האישי אשר הרוכשים מקבלים מהסוכנות".

לדבריו, היכרות השוק באה לידי ביטוי בבחינת מאפייני השכונה, מוסדות ציבור, חינוך תוך מתן דגש של החוזקות של הפרויקט של היזם ביחס לפרויקטים אחרים. "כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומסייעים ליזם למצוא את הבידול של הפרויקט שלו על מנת להגיע לקהל היעד הנכון, בין אם זה פרויקט שמכוון לקהל יעד מבוגר או אידיאלי עבור משפחות צעירות בשכונה מתפתחת עם בתי ספר וגני ילדים איכותיים וכדומה".
החלטה על רכישת דירה היא ההחלטה הכלכלית החשובה ביותר שרוכשים לוקחים במהלך חייהם. ליווי נכון והענקת מידע רב לרוכש על יתרונות הסביבה והפרויקט קריטיים בקבלת החלטה מושכלת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שיווק חכם - מדיגיטל ועד צילומים עם רחפן

אדרי מדגיש שפרויקטים רבים של התחדשות עירונית קמים ונופלים על אסטרטגיה ושיווק אפקטיבי. "אנחנו בעלי ידע וכלים להעברת הקונספט של הפרויקט וחשיפתו הנכונה בפני רוכשים פוטנציאלים בין אם במדיה הדיגיטלית ובין אם בשלטי חוצות, וננקוט בדרכים היצירתיות והנכונות להגברת המודעות לפרויקט, אפילו כשהוא בשלביו המוקדמים. כיום קיימת תחרות עזה בין יזמים ופרויקטים במיוחד באזורי הביקוש ולכן חשוב לבלוט בשטח".

לאחר אפיון והגדרת הפרויקט בהתחדשות עירונית, נעשה תהליך המיתוג והשיווק בפועל. "אנו יודעים לתרגם את היתרונות של אותו פרויקט לתוכנית פעולה במסגרת תהליך המכירה, תוך שימוש בכלים שיווקיים. פילוח מדויק של קהל היעד בין אם אלה משפרי דיור מתוך העיר עצמה או מבחוץ, העלאת קמפיינים אטרקטיביים המניעים לפעולה בפייסבוק ובגוגל הפונים לאותה אוכלוסייה שהיא מבחינתנו קהל היעד, רכישת מודעות במקומונים, שילוט ודיוורים למאות רוכשים פוטנציאלים שנמצאים שמאגרי המידע שלנו. עוד לפני שלב הבנייה בפועל, אנחנו מצלמים את הנוף והסביבה באמצעות רחפן על מנת להמחיש לקונה את הנוף מהקומה הספציפית שהוא רוכש וגם מייצרים הדמיות ברמה מאוד גבוהה".

אדרי מספר שבמסגרת הפעילות, הסוכנות מלווה את היזם מההתחלה ועד סגירת העסקה ומסכם, שסוכנות נדל"ן מקומית יודעת לסגור את התהליך האסטרטגי, השיווקי והמכירתי הנכון לכל פרויקט, בהתאם לקונספט ולמקום. "המטרה שלנו היא שהפרויקט יזכה לחשיפה המקסימלית והמכירות ייעשו בקצב מהיר תוך מיקסום הפוטנציאל של הפרויקט, כך שבסופו של דבר ליזם יהיה מינימום התעסקות כדי שיוכל להשקיע את המשאבים בביצוע הפרויקט הנוכחי ומעבר לפרויקט הבא".

לאתר לידרס

וואלה! NEWS בשיתוף סוכנות הנדל"ן לידרס, וואלה! NEWS בשיתוף סוכנות הנדל"ן לידרס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully